Wat ben jij een ongelooflijk egoïstische seniele zeikstraal! Welk recht denk jij te hebben om als een vader behandeld te worden, als je zelf nog nooit als een vader gedragen hebt. Stik lekker in je fles azijn.

Wat ik wel gezegd heb: fijne vakantie nog 😬

Wat ik schreef:
"Bedankt voor de info! Fijne vakantie!"

Wat ik dacht:
"WTF zeg dan gewoon niks! Ik hoop dat je politie tegenkomt, dat jullie allemaal je ID moeten laten zien en dat je daarna een groot probleem hebt!"

Context:
Ex stuurt vanaf zijn vakantieadres IN het buitenland MET onze kinderen een e-mail met de boodschap dat ze 1 week met vakantie zijn. Geen idee waar ze zitten, (behalve het land) of wanneer ze terugkomen. Ik heb geen toestemming gegeven en hun ID + verzekeringspas ligt nog hier (vergeten mee te geven, maar ze gingen toch niet weg...).

Dolfijn ach, ik lach hier inmiddels om hoor 😉

Grappige is dat meneer tegen alles en iedereen loopt te verkondigen dat ik mij niet aan de informatieplicht hou (daaronder verstaat hij dat ik hem niet informeer dat zoon bij een vriendje gelogeerd heeft of dochter met vriendinnen naar de bios geweest is #knettergek)

Deliana Ik zou dit soort acties van hem heel goed bewaren. Altijd goed om iets achter de hand te hebben.

Waarom wilde je me niet meer zien toen onze ouders uit elkaar gingen? Dat heeft me toen zoveel pijn gedaan. En het doet me nu nog steeds zoveel pijn. Het blijft moeilijk.

Hou nou eens op met dat doemdenken, het is vast een verstopt speekselkliertje ofzo.

En ik ga dat niet hardop zeggen, want ik ga voor de zekerheid (en voor misschien iets dat helpt) wel naar de huisarts.

• Jute hebben hierop gereageerd.
      • Jute vindt dit leuk

Rietjesbeker
        Hoop dat je antibiotica hebt gekregen van de huisarts. Ik liep er een aantal jaar geleden bij als de hamster uit de hamsterweken van de AH 😂

De huisarts had toentertijd antibiotica voorgeschreven daar was ik allergisch voor en uiteindelijk bij de KNO gelukkig andere medicijnen gekregen die de ontsteking hebben opgelost. De KNO-arts kwam toen zelf nog met de tip om van die kleine zure vitamine C tabletjes te kauwen om de speekselklier te activeren.

Beterschap in ieder geval!

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen wel goed. Bult zit er nog, maar doet geen pijn meer en ik heb het idee dat het ook kleiner wordt. Ik had niets meegekregen, moest vanzelf over gaan 😑

waarom moet ik altijd cadeautjes regelen. stuur deze appjes lekker naar je broer...

10 dagen later

Wanneer werken jullie wel?! En is de taak van een invaller alleen terugschuiven naar eigen huisarts? 😣😣😣