Wat je niet hardop wilt zeggen.
Toch nog 1 dan? Of 5....
- Bijgewerkt
Toch6 wat gebeurt er als je het hardop zegt? Gaat ie lachen of huilen?
Edit; Ik zit nog eens te denken. Dit houdt je zo bezig, is het een idee om met je man af te spreken dat jullie over x jaar nog eens goed hierover na denkt. Dan kan je het misschien loslaten zonder het "nooit meer..." gevoel
Overigens met zoveel kinderen zal je die pyjama's vast ook voor je kleinkinderen kopen ooit
Pimpelmeesje uitlachen als hij zèker wist dat het dan klaar is gaat hij nadenken. Maar de kans dat ik na 2/3jaar weer wil acht hij groter. En dat zou best kunnen
Het is ook niet dat ik groen van jaloezie ben bij een aankondiging ofzo. Ik denk dat het me momenteel ook bezig houdt omdat C 2 is nu. 1 is nog "beetje baby", 2 niet. En een paar typische babydingen als rompers die opgeruimd moeten worden...
Toch6 ik heb juist nu minder dan ooit het gevoel dat ik een 2e zou willen C is gewoon 2 handen vol continu, hoe leuk hij ook is. Gelukkig heb ik opa&oma, als ik dit alleen moest doen naast het runnen van het "bedrijf" dat ons gezin is.. Pfff
Maar ik weet niet wat er komt als de kleine van m'n zus straks geboren is, ik hoop heel erg dat ik nooit meer kriebels krijg
Als jullie nog één keer een nieuwe zin beginnen met 'mama', ga ik gillen
(De hele dag: mama, mama, mama, mama! AAAARGH!)
Rietjesbeker dat kan onze jongste ook zo goed. Zeg regelmatig dat ik bijna spijt heb, dat we met hem naar logopedie gegaan zijn
- Bijgewerkt
Rietjesbeker
Eind van de dag roep ik nog wel eens dat ik even géén mama meer ben.
Mamabeertje het was toen nog maar 11 uur
Wat ben jij een ongelooflijk egoïstische seniele zeikstraal! Welk recht denk jij te hebben om als een vader behandeld te worden, als je zelf nog nooit als een vader gedragen hebt. Stik lekker in je fles azijn.
Wat ik wel gezegd heb: fijne vakantie nog
Wat ik schreef:
"Bedankt voor de info! Fijne vakantie!"
Wat ik dacht:
"WTF zeg dan gewoon niks! Ik hoop dat je politie tegenkomt, dat jullie allemaal je ID moeten laten zien en dat je daarna een groot probleem hebt!"
Context:
Ex stuurt vanaf zijn vakantieadres IN het buitenland MET onze kinderen een e-mail met de boodschap dat ze 1 week met vakantie zijn. Geen idee waar ze zitten, (behalve het land) of wanneer ze terugkomen. Ik heb geen toestemming gegeven en hun ID + verzekeringspas ligt nog hier (vergeten mee te geven, maar ze gingen toch niet weg...).
Dolfijn ach, ik lach hier inmiddels om hoor
Grappige is dat meneer tegen alles en iedereen loopt te verkondigen dat ik mij niet aan de informatieplicht hou (daaronder verstaat hij dat ik hem niet informeer dat zoon bij een vriendje gelogeerd heeft of dochter met vriendinnen naar de bios geweest is #knettergek)
Waarom wilde je me niet meer zien toen onze ouders uit elkaar gingen? Dat heeft me toen zoveel pijn gedaan. En het doet me nu nog steeds zoveel pijn. Het blijft moeilijk.
Hou nou eens op met dat doemdenken, het is vast een verstopt speekselkliertje ofzo.
En ik ga dat niet hardop zeggen, want ik ga voor de zekerheid (en voor misschien iets dat helpt) wel naar de huisarts.
Rietjesbeker
Hoop dat je antibiotica hebt gekregen van de huisarts. Ik liep er een aantal jaar geleden bij als de hamster uit de hamsterweken van de AH
De huisarts had toentertijd antibiotica voorgeschreven daar was ik allergisch voor en uiteindelijk bij de KNO gelukkig andere medicijnen gekregen die de ontsteking hebben opgelost. De KNO-arts kwam toen zelf nog met de tip om van die kleine zure vitamine C tabletjes te kauwen om de speekselklier te activeren.
Beterschap in ieder geval!