Het is denk ik ook een beetje eigen interpretatie van wat er gezegd is. Ik had met mijn man ook al onenigheid. Zijn ouders komen vanavond op de koffie. Ik vind dat het wel kan en mag, want je mag 3 bezoekers krijgen. Man vond dat het niet kon, omdat hij het had opgevat als "liever geen bezoek, alleen bij hoge uitzondering".

Ze komen nu toch wel, maar hij vind het eigenlijk niet kunnen.

• [verwijderd]

Mamabeertje Ja, dat is inderdaad lastig. Ik merk zelf dat ik, hoewel ik mij echt wel aan de regels houd en veel thuis ben, ik ook wel zoiets heb van: "af en toe afspreken met mensen moet kunnen." Weet je, dit gaat echt nog wel een hele tijd duren en als ik al die tijd niet mag afspreken met mensen, dan hou ik het niet vol. Dat is echt funest voor mijn mentale gezondheid. Ik zie echt niet veel mensen en ik heb ook echt niet elke dag een afspraak met een ander. Deze week hebben we alles afgezegd omdat R. in de klas naast een meisje zit wat positief getest is. Maar als de incubatieperiode straks voorbij is ga ik echt wel weer af en toe met een vriendin afspreken en op afstand een bakkie thee drinken. Het mag binnen de regels en ik vind dat dat moet kunnen.

[verwijderd] Ik merk bij mezelf ook dat ik een soort middenweg bewandel. Ik woon alleen met mn kinderen. Ik werk weer thuis. Als ik weer helemaal niemand meer mocht zien dan zou ik dus geen volwassenen meer spreken? Dat ga ik geen weken, laat staan maanden vol houden. Dus ik zie mijn vriend en mijn ouders nog. Bij de eerste golf ben ik ook een tijd niet naar mn ouders gegaan. Mijn vriend ben ik toen wel blijven zien, mocht eigenlijk ook een tijdje niet want hij behoord niet tot mn huishouden... Ik knuffel mijn ouders niet, mn kinderen wel. Dus ja, ik doe het eigenlijk ook niet helemaal volgens de regels? Alleen ik ga niet naar feestjes, verjaardagen en dat soort onzin, draag een mondkapje in winkels nu. De mensen die maar wat doen, schijt hebben aan de regels en gewoon illegaal feestjes houden, of proberen om creatief met de regels om te gaan, dat vind ik echt enorm ergerlijk. En ik snap de frustratie van @[verwijderd] dus zeker weten.

Omg dit is echt zeuren om het zeuren zeg!! Wat een zeikerds zijn jullie toch om maar negatief te kunnen zijn op de teamleiding. Echt als je zelf er niets aan doet dan moet je ook niet zo piepen!!

Pimpelmeesje ja klein beetje alleen daarna bleef het echt heel lang stil dus iemand anders privé bericht gestuurd en zij vond de reactie ook overdreven. Gelukkig maar!

24 dagen later

Je weet mijn naam en adres is hetzelfde als afgelopen 5 jaar 🙄

4 dagen later
        • [verwijderd]

• Bijgewerkt

Wat ben jij een godvergeten slang! En kinderachtig ook. Gedraag je eens als de professional die je zo graag wil zijn en pleur anders lekker op naar een ander bedrijf. Je bent een enorme stoorzender in onze groep en nog gruwelijk irritant ook! En waag het niet nog een keer om mij te behandelen alsof jij nog even aan mij moet uitleggen hoe ik mijn werk moet doen. Jouw 3 jaar valt in het niets vergeleken met mijn 15 jaar ervaring. En btw; waar ik alleen maar gemist wordt als ik er niet bent, kunnen een hoop mensen jou missen als kiespijn!

Vuile rat.

• [verwijderd]

[verwijderd] Oei! Dat klinkt niet gezellig op de werkvloer! 🙁

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Ach dames, dit is echt zo'n geval van iemand die mij om mijn mening vraagt, het vervolgens niet eens is met mijn antwoord, zich persoonlijk aangevallen voelt en mij vervolgens beschuldigd van simple minded zijn en kort door de bocht denken. Ze kan feedback die niet in haar straatje ligt gewoon echt niet handelen. Vervolgens gaat ze zitten janken bij een collega (stagiaire), die dan mij belt en wel even denkt te bemiddelen..houd op hoor.
          NU begreep ik van mijn manager dat ze bij haar aan het stoken is over mij. Gelukkig kent mijn manager me wel beter dan dat en heeft ze al meer minder goede ervaringen met deze dame.
          Ik houd gewoon niet van dit gezeik.. echt vrouwengezeur. Ik heb daar zo'n hekel aan.

[verwijderd] oh bah ik zou hier ook echt niet tegen kunnen. Het zegt ook zoveel over haar...

4 dagen later

[verwijderd] dan zou ik direct een test doen, anders maak je jezelf helemaal gek terwijl je misschien niet zwanger bent. Althans dat zou ik hebben.

• [verwijderd]

Het is veel te vroeg voor een test. Ik doe er echt pas 1 na het weekend.
            Ik baal echt flink en ik hoop dat het allemaal gewoon (vroege) PMS is.