Ysabella maar houd jij dan geen afstand tot je ouders en grootouders? Ik doe dat wel naar mijn ouders (nou ja, ik heb ze dus nu al tijden niet gezien), alleen de kinderen maar beperkt. Laatst wel met schoonfamilie samen geweest, maar alleen in de tuin en op afstand. Ik moet volgende week mijn moeder helpen om de bank te verhuizen, dan draag ik een mondkapje.
Bij mijn schoonouders kan het trouwens niet. Mijn schoonvader is dement en mijn schoonmoeder hulpbehoevend. Mijn man komt dus wel bij hun en zij zijn wel serieus een risico gezien de woonsituatie. Maar bij hen geldt ook echt dat ze niet meer naar een ic gaan. Bij mijn schoonvader hebben we eerder eens besloten niet te beademen. Hij is toen zelf opgeknapt, maar dat beleid blijft staan en voor mijn schoonmoeder ook. Maar in alle eerlijkheid, ik zie voldoende risico's voor mijn man en mij qua gevolgen van covid, dus heel ideaal is het niet, maar er moet ook gewoon regelmatig iemand naar toe voor allerlei zaken.
[verwijderd] er zijn toch genoeg mensen die allang een niet reanimeren, niet ic-beleid hebben, waarom zouden deze opeens toch nog naar een ic willen?