Cactusje Nescio Is echt niet te onderschatten bij jonge kinderen. Dit ook idd. Mijn ha is met kinderen altijd super voorzichtig, worden altijd dezelfde dag nog gezien eigenlijk en ben nog nooit weg gestuurd met uitzieken.
[verwijderd] Cactusje MΓjn huisarts wilt ook niet dat ik hem paracetamol geef bij koorts. Enkel bij pijn. Terwijl hij er zich toch beter van gaat voelen als hij dan een zetpilletje krijgt. Gelukkig mocht het van de HAP wel. Ze hebben geen ontstekingswaarden gecontroleerd, doet hij eigenlijk nooit denk ik. Hij schuift het eigenlijk altijd af op een virus.
[verwijderd] [verwijderd] Ik vind het raar dat ze hem dus niet testen op corona.. Zeker omdat die zolang ziek is..
Vulpen [verwijderd] Ja dat vind ik ook gek. Verder snap ik wel dat ze eerst kijken of het ook vanzelf overgaat, antibiotica is ook troep.
Miek89 [verwijderd] kan je niet op zoek naar een andere huisarts? Als een kind 2 weken lang ziek is en dat afschuiven op een virusje zonder te checken of er ontstekingswaarden zijn vind ik op z'n zachts gezegd heel vreemd. En wat iemand anders al zei, straks is het longontsteking. Ik ben echt plaatsvervangend boos op die huisarts π€
[verwijderd] Schuurpapier π Ik vind het zo rot voor haar dat ze zich zo voelt, maar tegelijkertijd top dat ze jou als moeder heeft en hoe je hier mee om gaat!
Louelle81 Schuurpapier Damn ik zou me als ouder diep diep en zeer diep schamen als mijn kind dat over mij zou zeggenππ. Dan heb je wel echt dik gefaald hoor!!! Hopelijk heeft je meisje straks enorme baat bij de emdrπ
[verwijderd] Schuurpapier als hij niet bij jullie komt wonen, mag hij dan hier komen wonen? Ik wil ook chocomel π€£
[verwijderd] Schuurpapier Ik hoop dat het voor haar al scheelt dat je hebt kunnen bevestigen dat papa nooit meer bij haar komt wonen en dat ze daardoor weer een stukje ja ontspannen. Ik vind het zo zielig voor dat kind. Iedere keer als je foto's van haar plaatst en ik dat lieve mooie snoetje zie, denk ik er aan dat achter die blik en glimlach zo veel angst en verdriet zit. Je snapt roch niet dat iemand dat zijn eigen kind aandoet.
[verwijderd] Miek89 Maar ze heeft nu toch al een andere huisarts gesproken? Ik neem aan dat ze bij de hap niet haar eigen huisarts had.
Miek89 [verwijderd] uit de laatste zin van @[verwijderd] maakte ik op dat het haar eigen huisarts is die het altijd op een virus afschuift.
[verwijderd] Schuurpapier Dat kan ik me goed voorstellen. Het gaat om je kind. Je kleine meisje, dat nog zo kwetsbaar is. Dat haar zo pijn gedaan wordt is onverdraaglijk.
[verwijderd] Miek89 Onze eigen huisarts schuift alles inderdaad af op een virus, de arts gisteren was er eentje van de HAP. Vandaag nog steeds hoge koorts, maar hij wilde gelukkig wel spelen en wat eten.
Cactusje Ik vraag jullie hoe het zit met het bezwaar en vrijstelling, waar ik allang antwoord op zou moeten hebben, en dat is vandaag behandeld en beide ook nog eens zonder morren goedgekeurd. Goh, toevallig zeg.
Madeliefje06 Schuurpapier Zo rot deze hele situatie. En ook dat haar vader het gewoon niet inziet. Laatst met dat magneetje bijvoorbeeld. Echt ongelofelijk. Dus wat fijn dat jij zoβn topmoeder bent en dat ze zich zo goed kan verwoorden bij je. En het is jullie zo gegund dat er een leuke, lieve man is nu. Lekker knuffelen vandaag β€οΈ
Deliana Schuurpapier pffff tranen in mijn ogen.... mijn dochter praat net zo over haar vader. Ontzettend sneu ook voor haar broertje dat ze het zo op hem af reageert πͺ Dochter is 11 en reageert het vooral op mij af, boos dat ze naar haar vader 'moet'. Hoop dat deze fase jullie bespaard gaat blijven! π
Tantetil @Schuurpapier zo naar dat ze zoveel verdriet en angst heeft, maar jij pakt het zo goed op! Ik hoop dat ze na jullie gesprek meer rust zal hebben. π