[verwijderd] nah nog niet joh?! Ik zou de hap bellen en vragen om een kuur. Vind dit echt van de zotte

[verwijderd] nog steeds last van zijn keel?
Waarom heb je dat niet hardop gezegd?

Tegen ex-man: aaaaaaaaaggggghhhhhhhhhh hoe groot is dat bord voor je kop!!!! 🤬

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

@Cactusje @Miek89 @June
Begin van de week leek het beter te gaan, maar hij wilt sinds vanmiddag niks meer eten of drinken, heeft weer flink koorts.
Hij had na inspanning ineens blauwe lippen en zijn neusvleugeltjes ging echt op en neer, dus hij had het benauwd.
Naar de HAP gegaan: het is een virusje/flinke luchtweginfectie, even uitzieken. Hij kreeg dan wel een puffer.🙄
Hij zit nooit stil, rent en beweegt altijd, maar nu viel hij zelfs op mijn schoot in slaap bij de HAP. Dat is een teken dat hij echt heel ziek is.
Dit is nu al de 2de week, maar ze doen niets, omdat het 2 weken mag duren.

[verwijderd] ik zou maar heel goed in de gaten houden hoe het verder gaat. Straks is het corona of een longontsteking. Is echt niet te onderschatten bij jonge kinderen. Ik wil je niet bang maken maar de laksheid van de huisarts maakt me gewoon boos.

[verwijderd]
      Oké, en ze hebben niet even ontstekingswaarden gemeten?
      (Ik ben nog nooit bij een hap geweest, mijn ha praktijk houdt gewoon nog weekenddiensten en ik heb wel eens gelezen dat zo'n apparaat niet standaard in een praktijk staat. ) Als die verhoogd zijn kan er toch gewoon een kuur tegenaan gegooid worden...

Ik had een aantal jaar geleden regelmatig keelpijn/ ontsteking, even langs voor een vingerprik en dan kreeg ik een kuur omdat het altijd een bacteriële keelontsteking was. Ik vond het toen ook heel vreemd dat mijn broer bij een andere praktijk afgewimpeld werd met, virus en ziek maar uit, zonder hem gezien te hebben, hij had hoge koorts en was ook echt ziek... wij zijn nooit ziek.

Nescio Is echt niet te onderschatten bij jonge kinderen.

Dit ook idd. Mijn ha is met kinderen altijd super voorzichtig, worden altijd dezelfde dag nog gezien eigenlijk en ben nog nooit weg gestuurd met uitzieken.

• [verwijderd]

[verwijderd]

Ik vind het raar dat ze hem dus niet testen op corona..
        Zeker omdat die zolang ziek is..

[verwijderd] Ja dat vind ik ook gek. Verder snap ik wel dat ze eerst kijken of het ook vanzelf overgaat, antibiotica is ook troep.

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Cactusje
          Míjn huisarts wilt ook niet dat ik hem paracetamol geef bij koorts. Enkel bij pijn.
          Terwijl hij er zich toch beter van gaat voelen als hij dan een zetpilletje krijgt. Gelukkig mocht het van de HAP wel.
          Ze hebben geen ontstekingswaarden gecontroleerd, doet hij eigenlijk nooit denk ik. Hij schuift het eigenlijk altijd af op een virus.

• Miek89 hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Schuurpapier 💔
            Ik vind het zo rot voor haar dat ze zich zo voelt, maar tegelijkertijd top dat ze jou als moeder heeft en hoe je hier mee om gaat!

Schuurpapier Damn ik zou me als ouder diep diep en zeer diep schamen als mijn kind dat over mij zou zeggen😞😞. Dan heb je wel echt dik gefaald hoor!!!

Hopelijk heeft je meisje straks enorme baat bij de emdr💓

• [verwijderd]

[verwijderd] He wat naar! Arm knulletje. Veel beterschap gewenst.

• [verwijderd]

Schuurpapier Ik hoop dat het voor haar al scheelt dat je hebt kunnen bevestigen dat papa nooit meer bij haar komt wonen en dat ze daardoor weer een stukje ja ontspannen. Ik vind het zo zielig voor dat kind. Iedere keer als je foto's van haar plaatst en ik dat lieve mooie snoetje zie, denk ik er aan dat achter die blik en glimlach zo veel angst en verdriet zit. Je snapt roch niet dat iemand dat zijn eigen kind aandoet.

[verwijderd] kan je niet op zoek naar een andere huisarts? Als een kind 2 weken lang ziek is en dat afschuiven op een virusje zonder te checken of er ontstekingswaarden zijn vind ik op z'n zachts gezegd heel vreemd.
            En wat iemand anders al zei, straks is het longontsteking.
            Ik ben echt plaatsvervangend boos op die huisarts 🤐

• [verwijderd]

Miek89 Maar ze heeft nu toch al een andere huisarts gesproken? Ik neem aan dat ze bij de hap niet haar eigen huisarts had.

• Miek89 hebben hierop gereageerd.
                • [verwijderd]

Schuurpapier Dat kan ik me goed voorstellen. Het gaat om je kind. Je kleine meisje, dat nog zo kwetsbaar is. Dat haar zo pijn gedaan wordt is onverdraaglijk.