[verwijderd]
Getest en een heeeeeeel licht streepje op de CB early. Ik krijg hem nauwelijks op de foto zo licht. Hij stond er wel meteen dus er is iets.. maar is dat iets aan het groeien of is het gestopt met groeien?
Ik weet dus nog niks...
Getest en een heeeeeeel licht streepje op de CB early. Ik krijg hem nauwelijks op de foto zo licht. Hij stond er wel meteen dus er is iets.. maar is dat iets aan het groeien of is het gestopt met groeien?
Ik weet dus nog niks...
Nu tijd voor koffie...
ben wel opgelucht dat mijn kwaaltjes echt zijn en niet tussen mijn oren zitten.
[verwijderd] ik zie m ook. Tis niet wit iig. En nu? Ga je het je vriend vertellen dat je een tuurstreepje hebt of pas als je een goede streep hebt?
Vandaag zit je de hele dag alleen of mogen jullie alweer wandelen ivm covid? Anders even lekker erop uit en bij iemand op bezoek voor afleiding?
Ik zie hem ook... hoe voel je je daarbij behalve opluchting dat de kwaaltjes echt zijn?
[verwijderd]
Ik zie zeker iets.
Dahlia Ik ben alleen met Rémy vandaag, ik heb niet zo de behoefde om iemand te zien vandaag. Ik wil liever in mijn eigen bubbel zitten, wachten totdat dit allemaal overgaat ..
Ik twijfel heel erg wat te doen met vriend...
Honkeytonk Ik weet het niet. Ik ben nog niet helemaal overtuigd van het streepje. Voordat ik mijzelf in een emotie gooi wil ik eerst zeker weten dat het zo is.
[verwijderd] Ik zie het streepje ook...
[verwijderd] Ik zie ook een streepje. Dus ja je bent zwanger en ja dat zou nog mis kunnen gaan. Maar dat is altijd zo toch? Kan over 4, 5, 20 weken ook nog.
Ik zou het echt aan je vriend vertellen meid. Vond het eerder al dat je dit soort stress niet alleen zou moeten hebben. Maar als je het nu gaat uitstellen in de hoop op een duidelijkere streep, dan ben je gewoon aan het uitstellen en word het alleen maar moeilijker..
Hoe voel je je verder?
Honkeytonk Ja je hebt gelijk.
whyyyyyyyy
iMoeder je heb gelijk..
Ik voel me kut eigenlijk.. ik wil helemaal niet zwanger zijn.. niet nu.. of ooit.. Ik denk dat ik gewoon even nodig heb. Ik zal het straks als Robbie naar school is wel vertellen. Misschien weet hij wel wat te doen...
I need more coffee..
[verwijderd] Sterkte. Tijd om echt met je vriend te praten nu.
[verwijderd] ik zie ook een streepje.. sterkte!
@[verwijderd] Ik ben niet zo'n goede tuurder, ik zie niks, maar aangezien de rest zegt van wel: sterkte vandaag! En zeker je vriend inlichten hoor.
[verwijderd] oh schrikken zijn zulke dingen Hier was de derde ook een verrassing. Nu zijn we heel blij met haar, maar toen ik er achter kwam was ik echt minder blij.
Ik zou het echt aan je vriend vertellen. Je moet het toch samen gaan doen. Sterkte!
[verwijderd] ik zie het streepje ook...
Natuurlijk voel je je kut en dat mag ook. Het is niet niks. Blijf je er alsjeblieft niet alleen mee lopen? De emoties die je nu hebt moet je kunnen delen en het is ontzettend lief dat je aan je vriend denkt, maar er mag nu ook even iemand aan jouw denken en je een knuffel geven en vertellen dat het links of rechtsom goed komt.
[verwijderd] Sterkte meid. Het is ook niet niks natuurlijk. Gelukkig hoef je het niet alleen te doen he, je bent met zn tweeën, daar ben je partners voor. En er zijn een heleboel tantes hier om mee te praten!
[verwijderd] sterkte meis. Het is niet niks. Wij steunen je! Altijd
[verwijderd] Sterkte meis! Zeker niet alleen mee blijven lopen. Wordt alleen maar moeilijker om straks te vertellen denk ik