[verwijderd] Pimpelmeesje Nee, eerlijk gezegd niet. Ik zit er nog steeds doorheen. Voel me ook weer zieker dan gisteren en eergisteren. Heb ook weer een deel van de dag in bed gelegen en geslapen. Heb trouwens nog wel in een kussen geschreeuwd. Denk dat ik dat vaker ga doen. Bedankt voor de tip.
Deliana Stomme, achterlijke, oetlul! Niet alles draait om wat jij wil 😡🤬 In plaats daarvan zei ik: ik hoop dat je een leuke avond hebt.
[verwijderd] Bedankt meiden! 💕 Deliana Nee, niet de huisarts gebeld. Zou dat nodig zijn dan? (Ik ben met dit soort dingen altijd heel erg van het uitzieken.)
Deliana [verwijderd] ik ook niet hoor, maar wanneer je je na één week niet beter en alleen maar slechter gaat voelen... misschien toch even bellen?
Softbasegaming Ik vind het echt niet fijn dat man met zn airsoft wapen buiten in de tuin gaat schieten🙈
[verwijderd] Deliana Ik hou het in mijn achterhoofd. Ik wacht sowieso tot maandag, want ik ga hiervoor niet naar de hap bellen. Mocht het inderdaad erger worden, dan kan ik misschien toch even bellen. Ik twijfel alleen omdat ik denk dat de huisarts toch niks kan doen. Waarschijnlijk zegt ze meteen dat het een of ander virusje is (wat ik zelf ook denk) en dat mijn lichaam dat toch zelf zal moeten bestrijden.
Vulpen [verwijderd] Maar als je ondertussen ook voor R. moet zorgen en sowieso niet lekker in je vel zit, duurt het gewoon langer voor je beter wordt. Het is dan niet gek dat dat ruim een week duurt. Beterschap hoor, probeer echt zo rustig mogelijk te doen!