[verwijderd] Gelukkig is Robbie een draak vandaag, dat leidt wel wat af..
Je kan maar ergens afleiding van hebben
[verwijderd] Gelukkig is Robbie een draak vandaag, dat leidt wel wat af..
Je kan maar ergens afleiding van hebben
[verwijderd] waarom zouden wij jouw veroordelen? Ik vind deze situatie alleen maar ontzettend rot en stressvol voor je.
[verwijderd] Fijn trouwens dat ik hier dit allemaal kan neerpleuren zonder veroordeling.
Zeker geen veroordeling, waarom?
Ik zie dat Ysabella het ook al schrijft, het is stressvol genoeg voor je. Lekker neerzetten hier, als dat jou helpt
Zeker geen oordelen hoor! En het gebeurd anderen ook! (Vorige week was ik nog de sjaak. )
[verwijderd] Zeker geen veroordeling hoor! Zoiets kan toch iedereen overkomen. Ik hoop dat je je gewoon te druk maakt in je hoofd en daarom van alles voelt wat er eigenlijk niet is. Lekker neerzetten allemaal!
Ysabella Lief dankjewel.
Tja kweenie.. iets met branden en blaren denk ik haha
Vriend en ik hebben zeker wel een 'wat als' besproken. Ik zou het nooit weg kunnen laten halen hoor.. We hebben genoeg liefde in ons hart, alleen geen ruimte in ons hoofd en ruimte in ons huis
Maar goed, laten we niet op de zaken vooruit lopen. Afwachten afwachten. Wellicht is het gewoon een nieuw soort PMS of zo. Laten we dat hopen
Toch6 Hij is echt erg vandaag! Hij heeft al 2 time-outs gehad vandaag, voor straf uit bad gehaald, 100 keer flink toegesproken. Pfff.. de dag is bijna voorbij gelukkig!
[verwijderd] en hier zijn niet voor niks 5 kinderen
Tevens de reden waarom ik nog 1x spiraal probeer. Ik vertrouw ons niet meer met condooms
Al vind ik het wel leuk om man te pesten dat hij vrijdag op zn verjaardag weer een ei krijgt en over 9 maanden nog een dochter (die zijn eind aug/begin sept)
[verwijderd] arme jij. Bijna bedtijd
[verwijderd] tja, wij hebben er mini aan overgehouden, dus ik weet iets te goed hoe het werkt.
Ik hoop trouwens voor je dat het gewoon een mindfuck is.
[verwijderd] ik zou het (denk ik??) ook niet weg kunnen laten halen. Het zou er wel aan liggen hoe βverβ ik zou zijn.
Maar pffff het staat hier niet voor niets echt niet op de verlanglijstjes
@[verwijderd] Gooi het lekker neer hoor, lijkt me hartstikke stressvol. Vanuit mij geen veroordelingen hoor! Hopelijk is het vals alarm! #duimduimduim
[verwijderd] wat stressvol. Ik duim voor je.
Pff wat spannend @[verwijderd]....ik heb wel meteen het gevoel dat het dan een meisje wordt. Maar ja dat had ik bij @Lumihiutale ook
[verwijderd] heel herkenbaar hoor, bij ons is de jongste er na zo'n moment gekomen. We hadden wel altijd ruimte voor een derde, maar dat het op dat moment al zou zijn...
Ik ben benieuwd naar de uitslag en hoop ook dat het pms is.
@[verwijderd] wat een stress! Ik hoop heel erg voor jou dat het vals alarm is en je straks gewoon ongesteld wordt. Maar mocht het wel zo zijn; wij hadden ook echt geen ruimte voor een 3de (2 slaapkamers ) en ik had het zeer zeker al druk genoeg met 2 kleine mannetjes. Maar ze besloot toch te komen. En hoe zwaar het ook is/was ze maakt ons gezin echt compleet. En als je nou een stukje dichterbij komt wonen heb je zo ongeveer 50 tantes hier op het forum die vast hun steentje willen bijdragen (en voor zover dat kan doen we het op afstand). Maar mijn duimen draaien heel hard dat het gewoon pms klachten zijn
@[verwijderd] waarom veroordelen? Iedereen heeft toch wel eens iets waarvan ze achteraf denken, FUCK! Het gaat er dan toch om hoe je ermee omgaat? Waarschijnlijk is het idd gewoon pms, snap best dat je nu wel flink zenuwachtig bent hoor. Het is al bijna weekend, het hele forum zit in spanning
Wauw wat hebben er nog best veel een derde βcadeauβ gekregen hier.
En @[verwijderd] hopelijk is het een mindfuck! En zo niet, dan komt het ook goed. Echt.
Mijn man kwam vanavond opeens even thuis. Prima, okΓ© niet prima want mijn hele ritme is dan foetsie. Maar okΓ©, praat hij de hele tijd over ene Daisy. Flikker op met je Daisy en je irritatie naar haar. Ja ze is asociaal, ja ze is jong en vervelend en heeft iets rots geflikt bij een collega, maar deal ermee vent je bent 31.
en ja uit de verhalen die ik heb gehoord is het echt een trut, mijn man las appjes voor uit de groeps app, ik had haar door de telefoon heen getrokken, maar dat heb ik natuurlijk niet gezegd. Ze zal vast ook goede kanten hebben..*