[verwijderd] Ik heb dit afgelopen jaar een paar keer gehad omdat wij niet altijd zo zorgvuldig zijn met anticonceptie omdat we soms dus hebben laat het lot maar beslissen of die derde komt. Best dom want ik was beide keren in 1 keer zwanger dus best vruchtbaar (nou ja 3 jaar geleden dan) en ik herken dat zo van toch de hele dag door heen en weer. Vreselijk. Sterkte, hopelijk snel duidelijkheid.

• [verwijderd]

Hopsatee hier ook erg onzorgvuldig en erg vruchtbaar (3x ronde 1.). Het is echt eigen schuld, ik kan de AC niet de schuld geven helaas πŸ˜›

• [verwijderd]

Gisteravond kwam mijn vriend met de vraag of ik zwanger was. Hij zei het als grapje maar ik zag dat het wel een oprechte vraag was. Ik zat een beetje van 'nee joh, doe niet zo gek'. Hij vroeg waar ik zat in mijn cyclus en dat er wel een kans kan zijn want weetje nog die ene keer. "Nee joh, dat kan niet, we hebben helemaal geen ruimte", zeg ik. "Beste AC middel, een te klein huis.. Dat werkte bij de jongens ook goed" zegt 'ie. (R kwam toen we in een 1 kamer appt woonde, R2 kwam in dit appt, een 2 kamer πŸ˜› )
    Dus nou goed, stel het is zo dan komt het niet als donderslag bij heldere hemel. Hij heeft blijkbaar ook een vermoeden.

Ik denk dat ik morgen een testje ga wagen. Ik ervaar toch veel stress en krijg allerlei lichamelijke klachten waarvan ik graag wil weten of ze echt lichamelijk zijn of psychisch.
    Morgen ben ik volgens mij 11 dpo dus misschien kan een vroege test wat duidelijkheid geven? Of is dinsdag beter? 12 dpo.

• [verwijderd]

[verwijderd] Pff, dat is wel heftig zeg! Ikbweet niet of ik dan naar mijn man had kunnen volhouden dat het niet zo kon zijn.

[verwijderd] hoe later testen, hoe meer zekerheid. Maar ik had waarschijnlijk elke dag getest πŸ˜‚πŸ˜‚

Maar waarom ben je niet helemaal eerlijk geweest😬..... ideale gelegenheid om te zeggen dat het je toch wel een beetje dwars zit toch 😬

• [verwijderd]

[verwijderd] Als je zelf in de ontkenning zit is het redelijk makkelijk 😢

• Vulpen hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

Pietje1987 omdat ik hem geen stress wil geven.

• [verwijderd]

[verwijderd] als je al zulke symptomen hebt denk ik dat een test nu al wel positief zou kunnen zijn. Maar ik zou ook tot morgen wachten voor de zekerheid.

Sterkte met wachten...

• [verwijderd]

[verwijderd] ik kijk hoe ik me morgenochtend voel of ik dan al een test doe. Stel hij is negatief dan wil dat ook niet persΓ© iets zeggen want het is nog vroeg πŸ˜…

wat een gedoe haha

• [verwijderd]

[verwijderd] nou zeker gedoe en (ook een beetje plaatsvervangend) zenuwslopend...

[verwijderd] Maar heb je ontkent? Want hier schrijf je:

"Nee joh, dat kan niet, we hebben helemaal geen ruimte"

Dat is geen ontkenning, dat is een omschrijving van je eerste reactie als het wel zo zou zijn. Als het echt zo ging dan denk ik dat hij nu wel weet dat je in de stress zit. Ik vind het heel lief en betrokken van je vriend dat hij ernaar vroeg.
                  Sterkte.

• [verwijderd]

Pietje1987 Ja dat is zeker zo! Ik doe het meer om hem te beschermen. Hij heeft een deadline en moet zich echt focussen om hem te halen. Als ik daar nu een pregancy scare bij gooi dan leidt dat hem af, geeft hem misschien stress. Dat is het laatste wat hij nu nodig heeft.

• [verwijderd]

Vulpen Ik heb het niet ontkent nee, ik heb gedaan alsof hij met het idee kwam. Dat is ook niet helemaal eerlijk, maar imo niet erg in dit geval (of ooit). Het is niet zo alsof ik weet dat ik zwanger ben maar tegen hem zeg dat het niet zo is. Ik zou nooit tegen hem kunnen liegen, dat heb ik ook nooit gedaan πŸ™‚

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] ik zou morgen ook een testje wagen gezien de klachten die je momenteel ervaart. Dit trek je zelf ook niet zo langer denk ik 😬 ik ben al plaatsvervangend zenuwachtig πŸ™ˆ

[verwijderd] Ik zou gewoon testen. Mijn ervaring is dat veel testen heel gevoelig zijn en al
                        vroeg aanslaan. Zeker als je al klachten hebt lijkt de kans me klein op een vals negatief, dan zie je misschien een heel licht streepje, maar niet Omo wit.

[verwijderd] Ik testte bij beide al op 10 dpo positief. Met Kv 2 voor 5. Wel Tuur streep. Kan wel dus. Wel met ochtendurine. Maar als je klachten hebt dan is je HCG al dusdanig aanwezig dat hij toch iets zou moeten aangeven. Dus als je echt zwanger bent en al klachten hebt dan denk ik dat hij bij 11-12 dpo echt wel positief is. Mits je 100% zeker bent van je eisprong.

Maar fijn dat het dan in elk geval niet compleet uit de hemel komt vallen dan. Maar wel naar dat je er zoveel stress van hebt. Ik duim hoor!