Even ventileren hier hoor. D heeft naar de kerk altijd een schrijfboekje en een pen mee. Hierdoor zit hij beter stil en kunnen wij over het algemeen de preek beter volgen. As hij niks kan doen gaat hij draaien, tikken, zusje(s) irriteren etc. Kort gezegt: hinderlijk gedrag.
Vanmiddag commentaar erop gehad van de vrouw naast ons (70+). Hij is daar te oud voor nu, hij zingt niet mee en het hoort niet. We moeten hem leren hoe het moet.
Niks geen vraag over of er een reden voor ons. Aangezien we al in de kerk zaten รจn ik haar toch al niet echt mag behoorlijk venijnig gezegt dat dit de beste oplossing is om hem enigzins stil te laten zitten omdat hij moet bewegen. En hij is nou eenmaal anders dus voorlopig blijft hij nog tekenen als de mensen om hem heen daardoor wรจl kunnen luisteren. Ze vond het maar raar volgens mij. Maar waarschijnlijk is zij de enige rond ons die er last van heeft dat hij tekent en niet mee zingt. En toch doet het mij veel dat ik erop aangesproken word.
Eerder nam hij ook vaak speelgoed mee maar dat hebben we nu verboden. Smokkelt hij het toch mee gaat het na 1 waarschuwing in mijn tas. Daar maakt(e) hij herrie mee dus dat mag niet meer van ons.