Auticommunicatie is wel echt een vervolg op geef me de 5. Is het de bedoeling dat je zoon het zelf gaat lezen of voor jezelf als moeder? Ik heb dat boek namelijk. En hoewel het makkelijk leest is en heel informatief is doe ik er zelf eeuwenlang over, juist vanwege de vele info. Ook is het boek geschreven voor niet-autisten. Als autist vind ik het soms erg generaliserend, daar zou je zoon dan wel tegen moeten kunnen.
Eigenlijk zou er voor mensen met ass een boek moeten zijn hoe om te gaan met niet-autisten haha.
Mijn dochter heeft bloed laten prikken vanwege haar eenzijdige voedingspatroon en fysieke klachten, altijd moe etc. De diëtist heeft berekend dat ze op grond van wat ze eet, een tekort heeft aan magnesium, zink, vitamine d en ijzer. Donderdag hoor ik de uitslagen van het prikken (er is op nog veel meer geprikt, uiteindelijk moest ze 5 buisjes geven).
Wel spannend want bv magnesium kan invloed hebben op haar hartritmestoornis. Ze heeft recent een holter gehad en die uitslag was niet goed. Er moeten dus iig voedingssupplementen gaan komen. Al is dat symptoombestrijding want dochter moet gewoon leren eten. Merk dat het toch meer met me doet dan ik van tevoren gedacht had. Soms zou je het eten er wel in willen proppen. Pff.