Sevenof9 nee ik weet het nog niet! We hebben 2 jan de intake en ik ga ervanuit dat ik nog onderzocht moet worden. Ik heb ooit chlamydia gehad, dat afgelopen mei dus pas ontdekt is. Ik denk dat ze moeten kijken of er verklevingen zijn.

daarna natuurlijk donor kiezen en alles.... denk ik.

Lisa280887 kan nog wel even duren dus. Vervelend ook van die chlamydia! Ik hoop dat dat niet al te veel problemen oplevert.

Sevenof9 jaa ik hoop zelf dat we rond mei al wel begonnen zijn... maar dat weet je natuurlijk nooit haha!

ja ik wist dus ook echt niet dat ik het ooit gehad heb! Mn cyclus is verder wel regelmatig enz, alleen wel een hele lichte menstruatie. Maargoed, ik ga ervanuit dat ze er in Leiderdorp goed naar gaan kijken.

Lisa280887 ik hoop het ook voor jullie! En chlamydia kan je inderdaad gewoon ongemerkt hebben, best eng eigenlijk.

6 dagen later

Pff vanmiddag liepen we door een tuincentrum, door de kerstafdeling. Ik liep een gezellig roze hoekje in en wat bleek... stonden er allemaal kerstballen/andere dingen met: my first christmas.

het raakte me ineens zo hard! Zo stom! Daarvoor was er niks aan de hand. Tot ik die dingen zag.... herkennen jullie dit? Dat soms vanuit het niets emoties opborrelen?

Lisa280887 oh niet leuk! Ik herken het wel hoor. Laatst op mijn werk was iemand terug van zwangerschapsverlof en nog wat mannen waren vader geworden. Al dat gepraat over baby's, wat voelde ik me toen kut. Of toen ik met mijn vriend naar de HEMA ging en langs de babyafdeling liep 🙁 maar wij kunnen ook ooit die dingen kopen!

Lisa280887 wat verdrietig đŸ˜ĸ Ik herken het ook wel. Toen mijn schoonzusje vertelde dat ze zwanger was van de 1e (in ronde 1 raak) was dat als een klap in mijn gezicht. En idd als je over een baby afdeling loopt in een winkel en allerlei schattige spulletjes ziet liggen.

7 dagen later

Ik vind het hier nu toch wel spannend worden. Ik dacht dat ik 3 januari mijn nod zou hebben. Op 8dpo werd ik ziek, hoofdpijn, keelpijn, hele dag op de bank gelegen. 9 dpo was het nog erger, neus helemaal dicht. En een klein beetje bloedverlies. Echt 1 veeg op wc papier (sorry onsmakelijk) en een beetje lichtroze afscheiding. Ik dacht: ik heb me vast vergist en ik zal wel eerder een eisprong hebben gehad en nu ongesteld worden. Maar nu is het 10 dpo, dus alweer een dag later, en nog geen bloed te zien. Zou het een innestelingsbloeding geweest zijn op 9 dpo? En zou ik me daardoor niet zo lekker voelen? Nu lees ik ook vanalles over vrouwen die rond hun innesteling een beetje ziek werden. Ik ben echt zo benieuwd! Voor hezelfde geld heb ik me gewoon vergist en word ik zometeen ongesteld, maar dit is echt de eerste keer dat ik zoiets heb. Spannend! Zou wat zijn, toch nog zwanger in 2018. Kleine kans maar een sprankje hoop heb ik 🙂

Lieve meiden ik heb inmiddels geen kinderwens meer. Bijna 11 jaar geleden na een poos gelukkig een mooie dochter mogen krijgen. Een tweede zit er bij ons helaas niet in doordat ik endometriose heb, onze dochter is dus echt een heel groot wonder.
          Ik wil jullie laten weten dat ik jullie allemaal zo ongelooflijk met heel mijn hart een wondertje gun....

Huggybird Wat lief van je! En wat vind ik het erg dat je je kinderwens hebt moeten afsluiten omdat het niet lukt. Dikke knuffel, ik hoop dat het iedereen in dit topic nog gegund is!

Huggybird wat ontzettend triest dat je je kinderwens nu toch moet afsluiten. Knuffel voor jou!

Sevenof9 wat spannend! Hoe gaat het nu met je dan? Nog niet ongesteld? Ik hoop het echt voor je. Dat zou wel een hele mooie afsluiter van het jaar zijn!

Ik ben nog bezig met de cyclusanalyse. Tot nu toe is alles in orde. Normale hoeveelheid eitjes, normale hormoon- en vitaminewaarden. Geen antistoffen tegen chlamydia dus heb dat nooit gehad. Uitstrijkje was ook goed. Er is nu een eicel duidelijk groter dan de anderen aan de linkerkant dus donderdag moet ik weer voor een echo om te kijken of het weer gegroeid is.

Iedereen een hele fijne jaarwisseling! Hoop dat jullie dromen mogen uitkomen in 2019 ❤ī¸

Simba1992 nog niet ongesteld, nog steeds af en toe wat roze afscheiding maar vanmorgen een spierwitte test dus ik ga uit van niet zwanger.

Sevenof9 @Simba1992
                    het is al in 2014 dat we te horen kregen dat er echt geen kindje meer bij zou komen.... dat was enerzijds moeilijk en heel erg verdrietig en aan de andere kant had ik zo de behoefte om er duidelijkheid over te krijgen. Het maar blijven hopen en dromen begon me zo op te breken. Toen we het eenmaal wisten konden we het gaan verwerken en afsluiten, dat ging niet van de ene op de andere dag natuurlijk.... maar nu is het goed zoals het is... we hebben zo ongelooflijk veel geluk dat we een dochter hebben mogen krijgen. Dat beseffen we maar al te goed....

Sevenof9 jammer van de witte test.. afwachten maar, misschien was het nog te vroeg om te testen. Weet niet hoe veel dpo je bent?

Huggybird ja dan heb je in ieder geval duidelijkheid. Wat bijzonder dat jullie dan toch een dochter hebben gekregen!

Simba1992 dat is zeker heel bijzonder. Ze is van 2008. Toen ik 2014 mijn kijkoperatie had gehad vroeg ik aan de gyn of al die verklevingen er nog niet zaten toen ik zwanger werd van onze dochter. Hij zei dat het heel bijzonder is dat ze er is omdat het grote deel van de verklevingen er toen ook al gezeten moet hebben.
                        Wellicht waren mijn eileiders iets minder beschadigd in die tijd....