Sevenof9 jeetje je bent zeker al lang bezig. Wat vervelend dat je zulke onregelmatige cyclussen hebt en steeds veel moet wachten! Je schrijft dat je al onderzoeken hebt gehad, is daar ook iets uitgekomen wat de oorzaak kan zijn? Of wordt het zwanger raken echt bemoeilijkt door de lange cyclussen? Dat je weinig rondes hebt in een jaar zegmaar.
En van dat ZP groepje... kan me goed voorstellen dat dat confronterend is. Meiden die allemaal een voor een zwanger raken. Je wil zelf ook zo graag en je blijft als enige achter. Echt een rotgevoel. Ik hoop echt op een wondertje voor jullie in deze pauze !
Luna86 en hoop het voor jou ook natuurlijk! Heb je al een intake gehad bij de gyn? En onderzoek? Of gaat dat allemaal nog gebeuren?
Ik zit inmiddels in ronde 12 voor een eerste kindje. Tot op heden nog nooit positief getest. Zomer 2016 was ik al gestopt met de pil, dus ontpillen hoefde ik niet meer. Inmiddels de intake bij de gyn gehad, met echo en uitstrijkje. Aanstaande woensdag heb ik een belafspraak. Dan krijg ik de uitslag van het uitstrijkje.
Meestal heb ik cyclussen van rond de 32 dagen. Nu zit ik al op cyclusdag 46! En testen blijven negatief. Snap er niets meer van. Dus dat ga ik woensdag ook aankaarten aan de telefoon. Misschien kunnen ze er iets mee?