Simba1992 Ja, de oorzaak was eigenlijk ook al bekend. Ik wist al toen ik 17 was dat ik pcos heb. Al heb ik nu niet meer alle symptomen die ik toen had dus ik weet niet of ze nu nog echt de diagnose zouden stellen, maar in ieder geval heb ik daardoor een heel onregelmatige cyclus. Toen ik 17 was ben ik dus ook al onderzocht en hebben ze gezegd dat ik me moest melden als ik een kinderwens had. Maar dat wilde ik niet gelijk omdat ik wist dat ik wel van mezelf een eisprong had en ik ben ook extra vroeg gestopt met de pil. Maargoed op een gegeven moment vond ik het wel te lang duren. Nu is de conclusie ook dat ik te weinig echte kansen heb gehad. Nouja, dat was de conclusie maar het afgelopen jaar zijn er aardig wat kansen bij gekomen die allemaal mislukt zijn, ik denk 7 of 8. Verder kwam er niets uit de onderzoeken, ik heb geen soa's gehad en hsg was goed enzovoort. Ik zou ook niet zeggen dat we er direct toen ik stopte met de pil gelijk vol voor gegaan zijn, ook daarom heb ik geen rondes bij gehouden. We wisten dat het lang zou kunnen duren dus ik ben in het laatste jaar van mijn studie met de pil gestopt.

Dat jij alweer in ronde 12 zit is ook lang, ik hoop dat er snel een oorzaak is duidelijk is en dat je snel zwanger bent.

Ik krijg nu wel het idee dat vooral leden die actief waren in de lounge van zp hier lid zijn geworden. Ik heb mensen uit mijn zwanger worden/mmm clubjes ook gevraagd maar mijn berichten worden genegeerd. Prima natuurlijk, maar ik hoop dat het zwanger worden deel hier nog drukker gaat worden!

Hoi allemaal ik schrijf ook graag mee! Ik ben ook een overblijver uit een NOD groepje waar er al een hoop zwanger zijn. Net ronde 13 ingegaan en merk dat ik het er wel moeilijk mee krijg. Zet het even op een laag pitje, hoop dat ik er wat minder mee bezig kan zijn want merk dat ik er last van heb. Heb afgelopen 2 rondes ovu testen gebruikt, maar daar stop ik mee. Ben er teveel mee bezig. Hoop gezellig te kunnen kletsen hier met jullie!!

Blondie86 yess! Leuk dat je er bent! Ik herken me helemaal in jou, ovutesten zijn vreselijk en ik wil er ook minder mee bezig zijn. En verder lijken onze situaties natuurlijk ook op elkaar. Nou in dit groepje moeten we niet weer de laatste overblijvers zijn, nieuwe start voor ons!

Blondie86 nou inderdaad! Vorig jaar nog helemaal overtuigd dat ik in 2018 zwanger zou zijn en inmiddels al een hoop mensen bevallen die toen hetzelfde zeiden, maar het lijkt nog maar zo kort geleden. En aan de andere kant ook heel lang omdat het wachten zo lang duurt.

Ik herken me helemaal in jullie! Ben ook met ovutesten gestopt omdat ik er dan obsessief van word. Dat lijkt me ook niet bevorderlijk. En ik was er ook van overtuigd in 2018 zwanger te raken maar helaas.. we beginnen dit topic met een frisse start en 2019 wordt ons jaar! 😁
        hopelijk wordt het nog drukker hier op het forum. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch ;-)

Sevenof9 hihi ik hoop het voor je. Never lose hope 😉 Ook ik heb nog een mini beetje hoop voor dit jaar. We zullen het meemaken.

Wat denken jullie: blijft er actief gekletst worden op dit forum of gaat het weer afzakken omdat ZP er ook nog is? Ik vind het wel leuk 2 forums. Hopelijk wordt het hier ook nog wat drukker 😊

Simba1992 ik denk wel dat het hier actief blijft, zeker nu zoveel leden van zp weg zijn en de sfeer daar zo vergald is. Hier vind ik het ook leuker omdat dit opener is en er is geencensuur. En het draait niet om geld.

Lieverds mag ik aansluiten?

wij zijn aug 2017 begonnen met proberen. Lang verhaal kort: mijn vriend blijkt onvruchtbaar. Hij heeft een tese gehad en er zit echt niks. Sterker nog: zijn cellen die uiteindelijk zaadjes moeten worden stoppen halverwege met delen. Het worden dus nooit zaadcellen.

2 jan hebben we intake bij mck Leiderdorp. We willen graag een donortraject ingaan. We hebben al gekozen om een donor vanuit de bank in Denemarken te ‘nemen’. Verdere details hebben we nog niet. Dat zien we wel tijdens de intake...

dus voor nu staan we nog even stil. Ik ben ondertussen aan het proberen af te vallen. Wat nog niet heel goed werkt😂 ik sport al wel weer!

Lisa280887 Natuurlijk mag je aansluiten! Spannend, hoe het allemaal zal gaan met de donor. Hoe is het nu gevoelsmatig voor jullie? En wat goed dat je alweer aan het sporten bent! Ik heb altijd het idee dat het met zulke dingen lastig inkomen is, als je eenmaal in een structuur zit qua gezond eten en sporten gaat het wel, maar als je het dan even laat verslonzen ben je terug bij af. Zo werkt het bij mij tenminste.

Oeps late reactie van mijn kant. Drukke week gehad, sorry.

Lisa280887 natuurlijk mag je aansluiten! Gezellig.
                Heb je verhaal gevolgd op ZP. Wat fijn dat jullie 2 januari terecht kunnen voor de intake. Weet je ook hoe zoiets werkt met een donor uitkiezen? Ik zie het al voor me: je krijgt foto’s te zien van allemaal donoren en de lekkerste (en gezondste) kerel kies je haha 😜 zo werkt het vast niet..

Sevenof9 thanks schat❤️ Ja vind het nu wel lastig om echt in dat sportritme te komen hoor! Elke keer is er wel wat, deze maand. En ben gewoon zo gesloopt na een week kleuters dat ik op vrijdagavond liever lekker thuis hang.

Simba1992 ❤️Thanks lieverd!
                  Hahaha nou van wat ik gelezen heb ik het met Denemarken dus echt een soort online smoelenboek! Kan je uitkiezen wie je wil. Dus ligt niet ver van jouw theorie af😂

Volgens mij komt er een eisprong aan bij mij! Ik hoop zoooo op een positieve test op 31 december, dan kan ik om middernacht mijn vriend verrassen.

Sevenof9 ah dat zou mooi zijn! Gelijk gebruik van maken!!
                    en ik hoop met je mee lieverd! Wat zou dat een mooi begin zijn!

Ik vind deze tijd van het jaar een hele bijzondere tijd. Een hoop herinneringen (positieve en negatieve) aan deze periode en het zet mij elk jaar weer aan het denken...

vorig jaar had ik een paar weken voor kerst zo’n lichte menstruatie, dat ik er haast van overtuigd was dat het raak was. Met de viering op school een week erna werd ik er best emo van. Omdat ik diep van binnen wist dat het onzin was. Het was niet raak.
                      met kerst had ik mijn eisprong en ik hoopte zo sterk dat het raak zou zijn. En dat we goed het nieuwe jaar in konden gaan. Als ik dan eens kijk hoe we er nu ‘bijzitten’.... wat een raar jaar was dit toch! Zo’n rollercoaster! Onze eerste uitslagen en nu dus de definitieve ‘nee’... we gaan dan door in het donortraject maar toch... tikje emo wordt ik hiervan!

Lisa280887 ja dat snap ik! Ik herken het ook wel. Ik zit natuurlijk helemaal niet in dezelfde situatie als jij maar een jaar geleden was ik er ook van overtuigd dat ik snel zwanger zou zijn. Heb je enig idee hoe lang het gaat duren om echt te beginnen met iui voor jullie?