Simba1992 Ja, de oorzaak was eigenlijk ook al bekend. Ik wist al toen ik 17 was dat ik pcos heb. Al heb ik nu niet meer alle symptomen die ik toen had dus ik weet niet of ze nu nog echt de diagnose zouden stellen, maar in ieder geval heb ik daardoor een heel onregelmatige cyclus. Toen ik 17 was ben ik dus ook al onderzocht en hebben ze gezegd dat ik me moest melden als ik een kinderwens had. Maar dat wilde ik niet gelijk omdat ik wist dat ik wel van mezelf een eisprong had en ik ben ook extra vroeg gestopt met de pil. Maargoed op een gegeven moment vond ik het wel te lang duren. Nu is de conclusie ook dat ik te weinig echte kansen heb gehad. Nouja, dat was de conclusie maar het afgelopen jaar zijn er aardig wat kansen bij gekomen die allemaal mislukt zijn, ik denk 7 of 8. Verder kwam er niets uit de onderzoeken, ik heb geen soa's gehad en hsg was goed enzovoort. Ik zou ook niet zeggen dat we er direct toen ik stopte met de pil gelijk vol voor gegaan zijn, ook daarom heb ik geen rondes bij gehouden. We wisten dat het lang zou kunnen duren dus ik ben in het laatste jaar van mijn studie met de pil gestopt.
Dat jij alweer in ronde 12 zit is ook lang, ik hoop dat er snel een oorzaak is duidelijk is en dat je snel zwanger bent.