Vulpen Hahahaha, ik heb wel eens -4 gehad!
We wachten wat die notificaties betreft nog steeds op een update van de softwareontwikkelaars...😶

• Soturi hebben hierop gereageerd.

Manque Volgens mij heb ik wel eens nog verder in de min gehad.

• [verwijderd]

Dan zullen jullie toch echt beter je best moeten doen. Iets meer reacties en likes scoren. 😋😉

Luuz Misschien omdat we dan de betreffende berichten al gelezen hebben of zo...?

Vulpen ja zou kunnen. Daarvoor het ik wel hetzelfde aantal notificaties. Alleen stond er daarna een - voor

Vulpen Die min komt simpelweg omdat 't forum op een rare manier omgaat met notificaties: het heeft meer te maken met hoe je internetbrowser dingen onthoud dan met wat je nu wel of niet gelezen hebt.

Er wordt in ieder geval aan gewerkt 😃

Ik kan vanachter mijn laptop (of werkomgeving) niet reageren op berichten via internet explorer. Chrome geen probleem. Niet heel vervelend, maar denk ik meld t toch even!

• LucP hebben hierop gereageerd.

Marshmallow de nieuwste versie van internet explorer is 7 jaar oud. Toen die uitkwam was de iPad nét geintroduceerd. En internet explorer wordt verder niet meer geupdate... We hebben de keus gemaakt om te focussen op mordernere browsers, en daarmee snelheid en mobiel-vriendelijkheid belangrijker te stellen

LucP heeft deze discussie losgemaakt.
          • [verwijderd]

Hoi, een dingetje wat ik me afvroeg. Als je iemand quote komt je eigen tekstvak over die reactie heen te staan. Je kunt alle andere reacties nog lezen door het donkere deel heen..... behalve de post waar je op reageert 😂 Ik lees de post van de ander altijd graag nog even door om te kijken of mijn reactie volledig is maar dat is dan dus niet mogelijk. Zou daar wat aan gedaan kunnen worden? 😁

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd]
            Je kunt linksboven in het tekstvak op een kruisje klikken. Dan klapt dat vak in en kun je door het topic scrollen. Als je verder wil typen klik je op het lichtblauwe balkje onderin en komt het tekstvak weer tevoorschijn.

• [verwijderd]

Manque I know, maar ik had gehoopt dat het ook anders kon 😉 Maar als dat niet zo is is het ook geen probleem.

• Manque hebben hierop gereageerd.

[verwijderd] maar dan kun je wel het hele bericht van de persoon teruglezen waar je op reageert, toch? Want met gebruik van dat kruisje zit je niet door dat donkerblauwe heen te kijken wat je net noemde.

En als je het bericht citeert, is dat niet handig?

• [verwijderd]

Manque Ja dan kan dat wel inderdaad! Dus dat zou een prima manier zijn. Citeren had ik nog niet eens aan gedacht haha. Zo makkelijk om op de reageerknop te tikken. It's all good!

4 dagen later

Ik heb af en toe wat raars. Op een pc (windows7 en chrome).

Als ik de overzichtspagina open, zie ik de kopjes "Priveberichten en opvoeding" heel groot naast elkaar.

Als ik dan op opvoeding klik, komt deze bij "het grote verlies" te staan, even als school en opvang.

na een ctrl+F5 is dan alles weer normaal. Had het gisteren voor het eerst, toen dacht ik dat een van jullie bezig was met de site en wat aan het "prutsen" was, maar nu had ik het zojuist weer. Exact hetzelfde als gisteren.

Maar ik kan het trouwens niet bewust oproepen (nog geen idee hoe, heb nu heel vaak op de startpagina geklikt, maar deze blijft er nu dus wel normaal uitzien).

Ik had hem weer! Volgens mij gebeurde het toen ik vanuit een topic naar het overzicht ging.

Kun je eens je cache leeg maken? En dan kijken of je hem nog tegenkomt?

Het lijkt erop dat je computer een versie van de site heeft opgeslagen toen we middenin wat aanpassingen zaten. Feit dat je na een harde refresh ook weer de normale site ziet, onderschrijft dat ook wel.