Nieuwe features & Bugs
Niet heel belangrijk, naar ik vond het wel fijn op de nieuwe site van een-niet-nader-te-noemen-ander-forum dat je kon zien op welke topics je een keer gereageerd had. Zou dat hier tzt ook kunnen?
Pimpelmeesje dat kan nu ook. Als je op je mobiel op het forum zit, staat er bovenin ‘Categorien’. Als je daarop klikt, krijg je een lijstje. ‘Alle discussies, volgend etc’. Als je op volgend klikt, zie je een overzicht van topics die je volgt.
- Bijgewerkt
Luuz en bij instellingen kan je dan weer kiezen 'automatisch discussies volgen als ik reageer', weet niet of dat standaard zo ingesteld staat.
Snoopy1979 klopt. Bij mij was het standaard ingesteld. Zodra ik ergens reageer volg ik meteen.
Als ik even niet online geweest ben moet ik opnieuw inloggen, ook al klik ik altijd 'ingelogd blijven' aan, ligt dat aan mijn telefoon of aan de site?
Luuz ik bedoel dat je in het overzicht jouw plaatje rechtsonderin zag. Begrijp je wat ik bedoel? Dus ook topics die je niet volgt, maar waar je oit hecht gereageerd.
Snoopy1979 'ingelogt blijven' werkt bij mij voor zeker 12 uur (nog niet zoveel offline geweest )
zijn er andere die hier last van hebben?
- Bijgewerkt
Pimpelmeesje ah zo. Ik denk dat ik je snap. Als je ergens op gereageerd hebt, staat er een gele cirkel met een ster erin.
LucP ik ben al vanaf de start ingelogd volgens mij, dus hier geen last van.
Pagina staat wel continue open op mn telefoon.
LucP ik ben ook nog niet zoveel offline geweest
Maar nu net hoefde ik niet in te loggen terwijl ik toch al een tijdje offline was, dus wie weet. En anders een kleine moeite trouwens om in te loggen
LucP ik blijf tot nu toe gewoon ingelogd! 1x ingelogd vorig weekend en hij werkt nog steeds
Het enige wat ik nog mis qua topic is dat voor alleenstaande ouders. Misschien kan daar nog een apart kopje voor komen? @LucP @[verwijderd]
Dan kan iedereen die met vragen zit of ervaringen willen delen reageren.
Bubblicious
Ik had er wel over nagedacht, maar uiteindelijk bedacht dat topics over alleenstaand ouderschap op verschillende plekken (afhankelijk van het onderwerp) geplaatst konden worden. Ik heb het ook in 2 sub-omschrijvingen genoemd:
Ik kan me ook voorstellen dat je onder Opvoedingsvraagstukken hele specifieke topics zou kunnen openen over alleenstaand ouderschap. Kun je hier misschien iets mee?
- Bijgewerkt
Bubblicious Ik heb overigens bewust gekozen voor deze vorm omdat ik denk dat er ook andere situaties zijn waarin een ouder niet alleenstaand is, maar er wel (een groot deel van de tijd) alleen voor staat. Bijvoorbeeld omdat diens partner ernstig ziek is of een beroep heeft waardoor hij/zij lange tijd van huis is. Die ouders kunnen in veel gevallen wel meepraten.