Luuz Dankjewel! Stom dat ik dat over het hoofd zag 😅.

Ffion sorry, ik had hem verplaatst en wist niet dat je dan geen melding kreeg. We hebben nu afgesproken dat we dit er altijd bij zetten en de ts taggen.

Ik zet het hier toch maar nog een keer neer. Hoe langzaam ik ook scroll elke keer slaat ie toch een heel stuk over en ben ik ineens tig berichten verder. Gebruik een iPhone en hij is helemaal up to date en via safari. Zal het straks ook nog eens op Mn laptop bekijken.
Maar wel behoorlijk irritant omdat je geen idee hebt waar je dan gebleven bent en de helft mist.

• LucP hebben hierop gereageerd.

Siepie Ik herken de bug, hij is meerdere malen gemeld. Ik weet niet waar het aan ligt op het moment en kan hem ook niet reproduceren, dus dat is lastiger voor me op te lossen. Als het iets was wat ik binnen vijf minuten had kunnen doen had ik het al gedaan 😉

Voor nu is dé tip even om Google Chrome op je iPhone te gebruiken; daarbij schijnt het niet voor te komen.

• Siepie hebben hierop gereageerd.

LucP
      k, en nog een andere vraag de helft van de tijd krijg ik de notificaties van nieuwe berichten niet in van de topics die ik volg.
      Heb ze al vernieuwd in de notificaties, helpt heel even maar daarna ook snel weer niet. Bijv jouw bericht nu stond niet in mijn notificaties.

Siepie ook dit punt staat hierboven in de originele post vermeld:

real-time notificaties afleveren kost veel computerkracht. Iets wat we (met een forum van nog geen week oud) simpelweg nog niet kunnen betalen. We zijn helaas geen facebook 🙂

de pagina refreshen haalt (bijna) altijd je nieuwe notificaties op, al is dat een beetje afhankelijk van of je via wifi of mobiele data kijkt.

LucP heeft de titel veranderd naar Nieuwe features & Bugs.

Niet heel belangrijk, naar ik vond het wel fijn op de nieuwe site van een-niet-nader-te-noemen-ander-forum dat je kon zien op welke topics je een keer gereageerd had. Zou dat hier tzt ook kunnen?

• Luuz hebben hierop gereageerd.

Pimpelmeesje dat kan nu ook. Als je op je mobiel op het forum zit, staat er bovenin ‘Categorien’. Als je daarop klikt, krijg je een lijstje. ‘Alle discussies, volgend etc’. Als je op volgend klikt, zie je een overzicht van topics die je volgt.

Luuz en bij instellingen kan je dan weer kiezen 'automatisch discussies volgen als ik reageer', weet niet of dat standaard zo ingesteld staat.

Snoopy1979 klopt. Bij mij was het standaard ingesteld. Zodra ik ergens reageer volg ik meteen.

Als ik even niet online geweest ben moet ik opnieuw inloggen, ook al klik ik altijd 'ingelogd blijven' aan, ligt dat aan mijn telefoon of aan de site?

• LucP vindt dit leuk

Luuz ik bedoel dat je in het overzicht jouw plaatje rechtsonderin zag. Begrijp je wat ik bedoel? Dus ook topics die je niet volgt, maar waar je oit hecht gereageerd.

Pimpelmeesje ah zo. Ik denk dat ik je snap. Als je ergens op gereageerd hebt, staat er een gele cirkel met een ster erin.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Vulpen dan even naar je instellingen. (Op de drie streepjes, instellingen).

Dan heb je een blok met groene vonkjes en rode kruisjes. Daaronder staat een schuifknop om berichten automatisch te volgen als je gereageerd hebt.

Vulpen Die sterretjes komen tevoorschijn wanneer je een topic volgt. Je moet dus even op 'topic volgen' klikken als je erop gereageerd hebt en je wil het in de gaten houden of je stelt in dat dat automatisch gebeurd, zoals Luuz beschrijft.

Vulpen nog even een foto welke je moet hebben.

• Vulpen hebben hierop gereageerd.

Luuz Ja ik had 'm gevonden, die stond inderdaad nog uit!