Zoveelste nacht op rij dat ik moe wakker word omdat ik zoveel lig te dromen. Tenminste, ik denk dat dat de reden is. Ben een paar keer paniekerig wakker geworden vannacht, maar volgens de echtgenoot lag ik vanochtend juist te lachen in mijn slaap 🤷
Heb iig gedroomd over een pluimveehouder die heel gemeen was en al zijn kippen doorsloeg en -stampte en tegen mij schreeuwde.
En over dat er oorlog was en ik geheime boodschappen in keramische kandelaars moest verwerken.
Dat ik flirtte met een heel aantrekkelijk persoon die me ineens belachelijk ging maken om mijn overgewicht.
Dat ik met heel mijn Chileense en Indonesische familie in een groot huis was en dat overal badjes stonden waar de kinderen in gewassen werden en de zon scheen warm naar binnen (die droom was wel fijn).
Dat ik met mijn ouders op een woonboot woonde, maar ik had geen slaapkamer en ook geen kleren dus ik zat helemaal naakt in de keuken en steeds gooide er een andere vreemdeling de deur open.
Dat ik door drassige uiterwaarden liep waar ik steeds verder in wegzakte terwijl het langzaamaan donker werd.
Dat ik op mijn werk kwam en bleek dat ik allerlei dingen niet gedaan had waar mensen wel op gerekend hadden en toen werden ze boos op mij.