Wij gingen een nieuwe auto kopen....we waren in de garage blijven slapen om te bedenken of we de auto wilde. De eigenaar kwam sochtends vroeg al, ik zei jeetje wat ben je vroeg, ik ben nog niet eens gedoucht. Hij zei dat maakt niet uit, als jullie maar wel jullie tanden poetsen. Ik moest man wakker maken, want die sliep nog. Dus wij alles weer inpakken en die auto gekocht. Ik vroeg nog moet ik de oude auto niet leeghalen? Nee dat werd naar huis gestuurd. Dus wij in een rode mini naar huis. Eenmaal thuis ging ik even alles checken, de auto was hartstikke oud en veels te klein. Ik snapte niet waarom we hem hadden gekocht terwijl we een goede grote auto hadden. Ik baalde enorm.
Vervolgens was ik op Schiphol, maar ik was mijn paspoort vergeten! Ik had nog maar een kwartier om in te checken. Maar bleek dat ik niet de enige was. Er stonden meer mensen bij een stewardess. Ik ging huilen dat ik al 5 jaar niet op vakantie was geweest en de reis al mijn spaargeld kostte. Toen mocht ik gelukkig mijn paspoort halen. Ik belde man om te vragen of hij mijn paspoort kon brengen, maar dat vond hij maar onzin, ik kon best naar huis komen. Toen bedacht ik mij dat ik ook helemaal geen zomerkleding mee had. Dus ik ging thuis nog snel alles in een plastic tas doen. Maar toen bleek dat ik nog helemaal niks had ingepakt. Ik was zo gestresst want ik wist dat het allemaal niet klopte. Het vliegtuig heb ik niet meer gehaald.
Ik ben nu gewoon moe van mijn dromen.