Ik liep door de gangen van een restaurant, of hotel... of misschien was het een campus. Ik weet niet precies waar ik was. Maar ik dwaalde door de gangen, het gebouw was immens groot. Ik was diep in het gebouw want ik zag nergens daglicht. De ruimtes waren metershoog, statig, bekleed met donkere tapijten en hout. Aan de wanden zware gordijnen van fluweel. Behang met reliëf.
Ik kwam in een enorme zaal waarvan ik de wanden niet kon zien, zo groot. Op de vloer was een yin-yang geschilderd met een doorsnede van minimaal 20 meter. De vloer van de zaal draaide rond als een attractie, of het decor van een surrealistisch theater.
Ik stopte met lopen en ontdekte dat ik kon zweven. Eerst zweefde ik door de ruimtes, steeds dichterbij het plafond totdat ik alleen nog maar over het plafond heen schoof. Even later kwam ik erachter dat ik ook door de muren kon en zweefde ik van kamer naar kamer via de plafondplinten. En toen concentreerde ik me.... en vloog dwars door de verdiepingen naar boven, steeds sneller. Ik zag tientallen verdiepingen aan me voorbij trekken. Er kwam geen einde aan het gebouw.
Ik droomde ook dat ik met mijn team op uitje ging. We vaarden in een rij van kano's over zandduinen. Ineens ontdekte ik dat ik een vibrator bij me had en ik schrok ervan. Waarom heb ik dat ding bij?! Dat kan toch niet op een teamuitje!! Ik probeerde hem weg te moffelen, maar hij stak elke keer weer half uit de kano en dan moest ik hem terug naar de vloer duwen. Hij ging spontaan aan en begon keihard te zoemen. Mijn baas deed alsof ze het niet hoorde maar ik wist dat het niet anders kon dan dat ze het gehoord had!
We kwamen op een vakantiepark. Ik zag een huisje met een tuin erom, helemaal vol zand. Daar was @Tantetil met haar gezin: haar man en 9 kinderen. Ze was er maar druk mee. Desalniettemin nodigde ze mijn hele team uit om ook binnen te komen. Eenmaal binnen ging ik aan tafel zitten met haar 2 oudste kinderen. Haar oudste zoon rolde een joint en ik ging even lekker met die kids zitten blowen. Ik vond het heel ontspannend, voelde me ineens weer jong.