Ik had echt een nare droom vannacht. Ik werd geconfronteerd met een geheim wat ik al mijn hele leven meedraag, en ik moest kijken naar een filmpje waarop ik als 2/3 jarige te zien was die daar tot in detail over aan het praten was. In mijn droom wilde ik daar niks over weten dus ik worstelde enorm met mijn emoties.
Ondertussen was er een team van wetenschappers die maar al te graag mij op wilden sluiten om vanwege dat geheim op me te experimenteren, maar ze waren enorm manipulatief en probeerde me een vals gevoel van veiligheid te geven door te blijven zeggen dat ze me alleen maar wilden helpen, maar ik wist dat het niet zo was. De eerste kans die ik kreeg heb ik ze neergeschoten met een verdovingsgeweer en de rest van de droom ben ik op de vlucht geweest. Ik had mijn eigen ondergrondse rebellenteam, maar er bleek een giftig gas in een van de Donald Ducks te zitten en mijn persoonlijke bodyguard (Faith van Buffy 😅) had ons net op tijd kunnen redden uit het huis, terwijl de rest knock out ging. Samen vluchten we naar een shoarma tent waar ik in het achterkamertje mijn haar moest knippen en verven om me te vermommen voor de wetenschappers die nog achter me aan zaten.
Het meest vervelende is dat ik de droom volledig kan rijmen met dingen die in mijn wakkere leven spelen, dus dat betekent dat ik lekker aan de slag kan met mijn persoonlijke shit en confrontaties met mezelf aan moet gaan waar ik liever gewoon voor weg loop 😬