Nadat ik gisteren paniekerig over corona droomde, had ik vannacht eindelijk een leukere droom:
Ik stond op het balkon van een groot zakenkantoor waar ik werkte.
Buiten was een man bezig in een hoogwerker of graafmachine ofzo, hij zat zelf ter hoogte van mijn balkon.
Hij bakte er alleen helemaal niets van, hij botste overal tegenaan met die grijparm (tegen een muur, tegen een boom) en liet alles steeds vallen.
Hij was duidelijk gefrustreerd, maar het zag er zo komisch uit dat ik mijn lachen niet kon inhouden.
Tot hij opeens helemaal een rondje draaide en wij elkaar recht in de ogen keken😅
Ik schaamde me dood om mijn uitlachen, maar gelukkig zag hij de humor er ook van in en lachte hij mee.
Het was een knappe man, we flirtten wat en ik nodigde hem uit voor een etentje met wat vrienden die avond.
Ik vond het helemaal leuk dat ik zo'n knappe vent aan de haak had geslagen en kwam dus heel trots met hem aan tijdens dat etentje.
Daar ging hij echter opeens helemaal op in 2 vriendinnen van mij. Zij waren zelf getrouwd, maar hingen helemaal aan hem, raakten hem steeds heel overdreven aan en zaten overduidelijk te flirten. En hij ging er in mee.
Ik was super pissig en heb de hele avond dodende blikken gestuurd naar die "vriendinnen".
Toen ze eindelijk weg waren, kwam hij naar me toe en heel hard lachend zei hij: "zo, volgens mij mag jij je vriendinnen niet."😂
Hij bleek mij toch leuker te vinden dan hun twee, dus toen hebben we de hele avond wijn van eikels en hazelnoten (???) gedronken.