Hele vage droom vanmorgen.
Ik zat met J. (vader van mijn kinderen) en mijn moeder in de auto. We reden door mijn oude woonplaats, Castricum, in de voor mij bekendste straat, namelijk in de buurt van mijn huis waar ik toen woonde. Ik zag in de verte een politieauto en merkte dat ik geen gordel om had, die deed ik snel even om en hoopte dat de politie het niet had gezien. Net toen ik dat had gedaan had J. hele erge pijn aan zijn onderrrug, zoveel pijn dat hij nog onmogelijk kon rijden. Al rijdend (jaja) nam ik het stuur over en ging hij op mijn plek zitten. We stonden half op de weg en half in een parkeervak, schuin naast ons stond een zilvere auto geparkeerd op de weg. Mijn moeder zei tegen mij: 'gaat het wel lukken zo?', waarop ik antwoordde: 'Ja hoor!'.
Net toen ik weg wilde rijden kwam er een monstertruck aan, met een grijparm aan de voorkant, de truck reed door en greep de auto die op de weg stond en sleepte hem op die manier meters mee.
Geschrokken reed ik weg, ik sloeg een weg in en wilde linksaf slaan, maar dat kon niet meer, voor mij liep een vrouw met een kind, ze zei tegen mij: 'wat gek hier kon je vroeger altijd linksaf, dat is wel lang geleden hoor iets van 20 jaar). We reden weer verder, ik zat weer op de passagierstoel en bedacht me ineens dat mijn moeder helemaal niet bij ons in de auto mocht zitten, dat zei ik ook: 'mam je mag niet bij ons in de auto zitten, want we vormen geen huishouden' (heee, daar is de corona 😛 )
Toch reden we gewoon verder, ik hoopte maar dat we geen politie tegen zouden komen. Bam we waren ergens in een huis of niet in dat huis, geen idee het was buiten, maar tegelijk ook binnen. We waren wat aan het kletsen toen ik opmerkte dat het begonnen was met sneeuwen, dat was gek want het was zomer en warm. Het begon steeds heftiger te sneeuwen en mijn stiefvader merkte op dat er een stormfront recht boven ons huis lag. Ondertussen lag er al een flink pak sneeuw. J. rende naar de auto om de camera te halen 'dit moet op de foto' hoorde ik hem schreeuwen. Mijn moeder zei: 'kijken jullie uit dat jullie niet mee worden genomen door de harde wind?'.
Ik liep weer naar het huis en de trap zat onder de spinnenwebben, mijn zoon moest naar de wc dus ik moest al die spinnenwebben weg halen, wat een vieze klus. Toen dat was gelukt ging iedereen ineens van die trap afglijden, want er zat toch heel veel sneeuw op. Niet alleen mijn zoon gleed er af, maar ook een kat en een konijn van mij (die niet meer leven maar goed). Net toen ik ook wel mee wilde gaan was de sneeuw weer weg. Meteen ook alle sneeuw.
Toen werd ik wakker.