Ik had afgelopen een hele film bij elkaar gedroomd (en hoewel ik er wel in meespeelde, voelde het ook een beetje als een film).
Een slechterik had iets gestolen waarmee hij het eeuwige leven zou hebben en de dood kon beïnvloeden. Maar dat behoorde toe aan een bepaalde familie, dus die wilden het terug. Ik hielp het vrouwelijke lid van de familie (in mijn droom een vriendin, in het echt een random persoon) die achter de slechterik aan ging, en toen mijn auto kapot ging, kochten we een campertje ter vervanging (geen idee waarom, had later ook geen invloed op het verhaal).
We hadden de slechte ingehaald en hij versloeg mijn vriendin. Ik werd geraakt door iets en raakte in een trance waarin mijn voorouders vertelden dat ik de rechtmatige eigenaar van het artifact was, want ik was een bastaardkind, net als alle eerdere rechtmatige eigenaren.
En toen kon ik het artifact ook beïnvloeden, zelfs als ik het niet vast had. Maar ik werd heel kwaad en zei dat ik het terug wilde (ik geloof dat ik een vlam werd, maar pin me er niet op vast). De slechterik, die intussen was veranderd in een fret (?) wilde het nog steeds niet opgeven en probeerde mij te vernietigen met zijn zombieleger, wat niet lukte, want het artifact stond al onder mijn controle. En daarna zorgde ik ervoor dat de slechterik spontaan zou ontbranden, maar dat is niet ook gebeurd, want ik werd wakker.
Echt, ik vermaak me prima met die zwangerschapsdromen 🤣