Eerst had ik een nachtmerrie. Ik werkte in een kleine gevangenis waar de beveiliging slecht was, waar reguliere justitiabelen en psychiatrische patiënten door elkaar zaten. Er ontstond chaos en men deed de meest gruwelijke dingen bij elkaar. Ik wilde wegkijken maar dat kon niet, want ik was vastgepind op de plek en de beelden werden me voorgehouden, zoals in A Clockwork Orange.
Daarna een tijdje wakker gelegen en geprobeerd te denken aan fijne, positieve dingen.
Toen droomde ik dat ik weer aan het studeren was. Ik ging naar de kunstacademie en schreef me in voor een studiereis. Ik had er zin in. Ik liep naar een metrostation om de trein te pakken, maar stapte niet in. Ik ging naar een park, waar medestudenten waren. Toen zag ik een grote outdoor-stand met sportkleding. Ik dacht gelijk: ik moet werken. (note: ik heb vroeger altijd gewerkt voor mijn ouders, o.a. bij de verkoop van sportkleding). Dus ik liep plichtsgetrouw naar de stand en de droom veranderde in een drama waarbij iemand zijn sponsorschap niet nakomt, contractbreuk en enorme schulden vanwege een te grote hoeveelheid ingekochte verkoopwaar die niet gesleten wordt etc. 😑