• [verwijderd]

Ik kan me bijna opnieuw voorstellen hier, zo lang ben ik hier niet geweest...

Fijn dat je er weer bent ๐Ÿ™‚

[verwijderd] jij hoeft je geloof ik helemaal niet opnieuw voor te stellen.๐Ÿ˜œ Fijn dat je terug bent!

2 maanden later
    3 maanden later

Hallo
    Ik ben weer terug van weg geweest. Er is tijdens de laatste maanden veel veranderd in mijn leven, daarom ook hier een nieuwe nickname :-)
    Ben wel benieuwd of jullie kunnen raden hoe ik hier eerst heette.

Roodkapje welkom!

Ik heb een naam in mijn hoofd, maar geen idee of het klopt. Woon je bij mij in de buurt? Als je geen flauw idee hebt, dan ben je iig niet wie ik denk dat je bent ๐Ÿ˜….

Roodkapje of wacht nu heb ik iemand anders in mijn hoofd, maar dan woon je juist heel ver weg. Alleen dan vind ik je nickname weer niet passen ๐Ÿค”.

Ik heb ook een hint nodig!

Trees ja ik woon inderdaad bij je in de buurt. Volgens mij bezoeken we zelfs dezelde afdeling in het lokale ziekenhuis ๐Ÿ˜…

Qua hints: ik heb 2 kinderen. Zoon L. is 12 en dochter R. is 10. Hun vader is min of meer buiten beeld. Ik hou van een bepaald fruitdrankje, dat was dan ook mijn vorige nickname.

Roodkapje ohhh dan weet ik het denk ik , tenminste als ik aan fruitdrankje denk, denk ik aan (mogen we het dan zeggen? )