Bloem haha oh jee ik heb al twee zonen dus de kans op een derde zoon schijnt dan nog groter te zijn he 🀣

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Is pimpelmeesje er eigenlijk ook? Leef zo enorm met haar mee. Hoop dat als zp leegloopt ze hier de steun kan halen die ze ongetwijfeld nodig heeft.

[verwijderd]
      oohh wat leuk zeg, ik weet niet meer welke haha, want ik opper graag opties ☺️ Kun je een hint geven

Hopsatee haha oh jee ik heb al twee zonen dus de kans op een derde zoon schijnt dan nog groter te zijn he

Klopt.... echt 80% of zo... zei de echoscopiste ook tegen ons toen ze bij de derde het geslacht had gezien... en toen bleek het weer een jongetje te zijn 😁

LisbethSalander heb haar wel een pb gedaan met de link naar deze site. Maar geen idee of ze die heeft gehad nu zp plat ligt. Ik krijg altijd een mail bij pb, hopelijk zij (en nog wat andere leden die ik een pb heb gestuurd ook).
        Bedenk net dat ik jou ook een pb had gestuurd πŸ˜‰

Snoopy1979 fijn dat je pimpelmees hebt gepbt!
          En wat lief dat je mij ook een pb hebt gestuurd. Vraag me altijd af in hoeverre ik β€œbekend” ben op een forum.☺️

LisbethSalander nou ik ben bang dat ik er heel veel vergeten ben, zo sneu, maar hopelijk kan ik weer verder zoeken als zp het weer doet. Ik ben gewoon topics door gaan scrollen en heb iedereen waarvan ik vond dat ze hiernaartoe moesten komen een pb gestuurd πŸ˜ƒ

Ik ben, net zoals op ZP, Indire. Lees daar vooral, ga eens kijken of ik hier wat meer van me durf te laten zien 😁

Mississippi ook present ☺️ Mama van 3 dochters en hopelijk komt daar nog een vierde kindje bij πŸ™ƒ woonachtig nabij Rotterdam.

Ik meld me ook aan hier, op zp een meelezer.
                  Hier ga ik proberen (en durven😏) om mee te schrijven.
                  Ik ben Nelleke dus, 3 kinderen van 9, 6 en 2.

• [verwijderd]

Vind ik ook! Lekker meeschrijven hoorπŸ‘πŸ‘πŸ‘

Is Debaky ook mee gekomen? Of had die weer allemaal kritiek? πŸ˜…
                    Ik heb Aszz en Jinxx nog PB gestuurd, maar geen idee of dat gelezen is voor de site uit de lucht ging.

iMoeder Had het idee dat Aszz niet mee zou gaan naar hier nav een post van haar. Kan even niet precies herinneren wat erin stond. Hopelijk komt ze toch. Vond haar altijd leuk.

Is Micchan ook over?

• [verwijderd]

Madeliefje06 Jaaa Micchan vind ik echt een aanwinst voor hier.

• [verwijderd]

Indire ja leuk, doen!

• [verwijderd]

Madeliefje06 @iMoeder

Dat idee kreeg ik ook, Aszz vond het volgens mij nogal kinderachtig om een heel nieuw forum aan te maken, alleen omdat we het niet eens waren met beheer... Ben bang dat we die hier inderdaad niet gaan zien helaas