LilyMilie het is ook een schatje om te zien ๐Ÿ˜.

De jongens trouwens ook! Klinkt als een pittige tijd, maar fijn dat het nu een stuk beter gaat en dat je zo kan genieten van de kraamtijd en de kinderen.

LilyMilie jazeker! Maar het is hier wel erg heet. Morgen naar het strand, is bijna 1 uur rijden maar een stuk koeler daar. Max 27 graden ipv 38 ๐Ÿคฃ

Marshmallow 27 maar? Waar dan? ๐Ÿ˜ฎ
    Nรฎmes is heet ja! Het was vanavond zelfs op het nieuws dat het in Nรฎmes al een week lang 38 graden is! .. of dat het komende week 38 graden wordt โ€ฆ ik was niet zo aan het opletten ๐Ÿ˜…

@LilyMilie Wat leuk dat je er ook hier weer bent! Ik had je wel gewoon gevolgd nog op het andere forum en FB. Maar goed te horen dat je de roze wolk hebt gehad en het zo goed met je gaat!

Lief al jullie berichtjes! Voel me erg welkom! ๐Ÿ˜Š๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜

LilyMilie Aaaahhh, wat een prachtige kinderen hebben jullie! Welkom terug en heel fijn te horen/lezen dat het nu zo goed met je gaat. ๐Ÿ˜Š

LilyMilie wauw ๐Ÿฅฐ wat een prachtig stel zo bij elkaar๐Ÿฅฐ fijn dat je terug bent. Ik vroeg me laatst af hoe het met jou en de jongens zou gaan. Fijn te horen dat het goed gaat.

LilyMilie ik vroeg me al af wie je was... ๐Ÿ˜‰ Wat een prachtige plaatjes!!! Leuk dat er jer weer bent!