Roodkapje mijn eerste ingeving was goed!

Ik ben benieuwd hoe het met je is en wat er allemaal veranderd is in je leven de afgelopen maanden?

Trees ontwikkelingen rondom mijn zoon maar die zet ik niet in dit topic, andere (leukere) baan met meer uren, kinderen die groot worden en echt richting puberteit gaan, gezondheid qua hart gaat boven verwachting goed, ik zit een stuk lekkerder in mijn vel, dat zijn de belangrijkste veranderingen denk ik.

Tantetil sja Tillie blijft Tillie he hahaha. De ene keer komt ze op schoot, de andere keer mogen wij blij zijn dat ze ons de gunst verleent om ook in ons huis rond te mogen lopen.
      Ze is blind aan 1 oog maar daar merk je niks van.

een jaar later

Hey allemaal!

Ik ben CrazyCatLady, the artist formerly known as Buffy πŸ˜‰

Ik weet nog niet of ik terug-terug ben, en heel erg actief zal zijn, maar ik heb stiekem wel een beetje met jullie meegelezen de afgelopen maanden en het nieuws van de doorstart maakte me zo blij dat ik niet kan ontkennen dat jullie toch wel een heel speciaal plekje in mijn hart hebben. Dus toch maar weer een nieuw account, en ik zie wel waar het schip strand..

CrazyCatLady Heeeee, wat fijn dat je toch weer terug bent! Heel actief hoeft ook niet, het is gewoon fijn om deel uit te kunnen maken van dit bijzondere groepje forummers.

Hoe is het met jullie?