Morena ik herinner me jou nog wel, met de avatar van Jasmine toch? πŸ˜‰ Morena is ook een leuke naam, zo heette mijn kat. Welkom!

• [verwijderd]

Morena wat leuk dat je mee bent!! ❀️

• [verwijderd]

Morena Ik herken je ook wel hoor!

Leuk dat je hier ook mee komt kletsen!

• [verwijderd]

Morena ik ook! Je bent minder onbekend dan je dacht πŸ˜‰

Hahaha, ik ken jou ook hoor @Morena. Helemaal niet onbekend zo te lezen aan alle reacties πŸ˜‰πŸ˜

Hallo ik ben Mi2017 op zp idem ik ben lange tijd actief op zp. Maar vond t de laatste tijd minder leuk dus weet ook niks van de rel die er is ontstaan. Ik hoop dat we hier gezellig verder kunnen kletsen. πŸ˜„

Ik ben wel nieuwsgierig hoe de leden die nu nog binnen druppelen vanaf ZP of die daar alleen mee lazen, deze site gevonden hebben. Wil iemand dat delen? πŸ˜‹

iMoeder ik heb nog een paar mensen pb gestuurd, af en toe vraagt iemand zich af waar iedereen gebleven is en dan stuur ik een bericht. Ik denk dat er wel meer mensen dat doen, ik hou expres de lounge een beetje in de gaten.

Sevenof9
        Ja ik heb ook nog wat PB’s gekregen en beantwoord.

• [verwijderd]

Zijn er eigenlijk al leden die verder geen link met ZP hebben?

[verwijderd] dit vroeg ik mij van de week ook af en was er blijkbaar zo mee bezig dat ik in mijn dromen overal stickers op gingen plakken met allesvoordekids.nl 🀣

ik heb het wel op facebook gezet en daar ook in een besloten groep aangegeven.