[verwijderd]
[verwijderd]
Wie is er verwijderd?
[verwijderd]
Wie is er verwijderd?
Hallo ik ben Mi2017 op zp idem ik ben lange tijd actief op zp. Maar vond t de laatste tijd minder leuk dus weet ook niks van de rel die er is ontstaan. Ik hoop dat we hier gezellig verder kunnen kletsen.
Ik ben wel nieuwsgierig hoe de leden die nu nog binnen druppelen vanaf ZP of die daar alleen mee lazen, deze site gevonden hebben. Wil iemand dat delen?
Zijn er eigenlijk al leden die verder geen link met ZP hebben?
[verwijderd] dit vroeg ik mij van de week ook af en was er blijkbaar zo mee bezig dat ik in mijn dromen overal stickers op gingen plakken met allesvoordekids.nl
ik heb het wel op facebook gezet en daar ook in een besloten groep aangegeven.
[verwijderd] via google is het forum echt totaal niet te vinden.... misschien nog een projectje om daar aan te werken Ik denk niet dat er tot die tijd heel spontaan mensen bij komen anders dan (ex)zp-erds
LucP heb je zelf al een robot van Google langs de site laten sturen? Google doet het zelf ook, maar volgens mij niet wekelijks.
Mischien domme opmerking, maar staat de indexering van de site wel โaanโ? Er is via Google namelijk nog helemaal niks te vinden.
En eventueel je metatags aanpassen als je dat nog niet gedaan hebt?
[verwijderd] robot is langsgeweest. Metatags doen tegenwoordig niet meer zo veel. Versheid en links naar het forum gaan helpen
@LucP ik had er nog wat bij gezet in mijn eerste bericht. Ik heb namelijk geen idee wat ik hier schrijf, maar mijn wederhelft roept dit allemaal.
[verwijderd] staat aan, maar (nog) niemand linkt naar ons, da's t voornaamste. De naam van de site weergeven als titel moet ik ook maar eens gaan doen .
Naja, vindbaarheid is niet echt top prio nu
[verwijderd]
Ohhhhh ik dacht al, wat zรฉgt ze in hemelsnaam?!?
[verwijderd] ja dat dacht ik ook. Sinds wanneer is die [verwijderd] zoโn whizzkid