Hier fietsbel. Op zp heet ik Nougat (wat ook mijn tweede naam is daar, ik heb daar jaren onder een andere naam gezeten) heb 2 dochters van 9 en 7.

[verwijderd] Met 39.6 voelde ik M. de hele dag al niet bewegen, toen hij tegen de avond nog steeds geen teken van leven had laten zien ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Daar aan de ctg gelegd en zijn hartslag was extreem laag. Meteen alle alarmbellen af en een spoedks uitgevoerd. Tijdens de ks is zijn hartslag er helemaal mee gestopt. Ze hebben hem nog gereanimeerd, maar dat heeft niet meer geholpen. Gewoon β€˜pech’ gehad... πŸ™

KleineFee
    Wat een intens verdrietig bericht..
    Ik ben er helemaal stil van.
    😒

• [verwijderd]

KleineFee wat ontzettend verdrietig πŸ™
    Tranen springen me in de ogen. Herinner me nog goed dat je vertelde dat je dochtertje overleed. En nu ook je zoontje, wat een ellende kan een mens mee maken πŸ™

• [verwijderd]

@[verwijderd] wat enorm verdrietig πŸ˜” ben er ook helemaal stil van..

• [verwijderd]

Wat heftig @KleineFee ook ik ben dr stil van.

RoGiJuLiRi ik vond het wel iets hebben om de voorletters van je kinderen te gebruiken. Heb ik ook gedaan maar heb maar 2 kinderen. Beide hebben meerdere namen dus ook die gebruikt.

KleineFee Ik ben er stil van... Wat intens verdrietig. Heel veel sterkte❀️

@KleineFee weet niet wat ik moet zeggen, maar wilde er ook niet aan voorbij gaan. Hele dikke knuffel!

• [verwijderd]

@KleineFee weet niets zinnigs te typen. Ik vind het zo erg.. :β™₯

KleineFee Jeetje wat intens verdrietig. Weet nog goed dat jullie dochter overleed, en dan ook nog dit. Wat een verdriet en wat een pech. Veel sterkte 🌠

KleineFee Even kort: KleineFee net als op zp, na een jaar afwezigheid weer zin om wat actiever mee te kletsen. Inmiddels 30 jaar oud en mama van 4 dochters uit 2013, 2014, 2015* en 2017 en een zoontje* van september 2018.

Welkom hier. Maar wat heftig wat je hebt meegemaakt. Sterkte! 😘