Hier fietsbel. Op zp heet ik Nougat (wat ook mijn tweede naam is daar, ik heb daar jaren onder een andere naam gezeten) heb 2 dochters van 9 en 7.
Stel jezelf voor
JaGeThGeEd whahahaha heeft mijn nick nu al een status
[verwijderd] Met 39.6 voelde ik M. de hele dag al niet bewegen, toen hij tegen de avond nog steeds geen teken van leven had laten zien ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Daar aan de ctg gelegd en zijn hartslag was extreem laag. Meteen alle alarmbellen af en een spoedks uitgevoerd. Tijdens de ks is zijn hartslag er helemaal mee gestopt. Ze hebben hem nog gereanimeerd, maar dat heeft niet meer geholpen. Gewoon βpechβ gehad...
KleineFee Geen woorden Knuffel!
[verwijderd]
KleineFee wat ontzettend verdrietig
Tranen springen me in de ogen. Herinner me nog goed dat je vertelde dat je dochtertje overleed. En nu ook je zoontje, wat een ellende kan een mens mee maken
[verwijderd]
@[verwijderd] wat enorm verdrietig ben er ook helemaal stil van..
[verwijderd]
Wat heftig @KleineFee ook ik ben dr stil van.
RoGiJuLiRi ik vond het wel iets hebben om de voorletters van je kinderen te gebruiken. Heb ik ook gedaan maar heb maar 2 kinderen. Beide hebben meerdere namen dus ook die gebruikt.
KleineFee wat ontzettend verdrietig.
[verwijderd]
@KleineFee wat afgrijselijk
@KleineFee weet niet wat ik moet zeggen, maar wilde er ook niet aan voorbij gaan. Hele dikke knuffel!
[verwijderd]
@KleineFee weet niets zinnigs te typen. Ik vind het zo erg.. :
KleineFee Jeetje wat intens verdrietig. Weet nog goed dat jullie dochter overleed, en dan ook nog dit. Wat een verdriet en wat een pech. Veel sterkte
Rietje88 ah jij bent Z toch?