Hoi ik ben Deesie. Even een hele andere naam. Bewust, op het ZP ben ik paar keer herkend en vond ik niet fijn, ik wil toch graag wat meer dingen kwijt kunnen. Was daar 'fanatiek lid' zoals ze dat mooi noemen.
Moeder van 4 kinderen. Jongen van 6, meisje van 3, jongen van 7 maand en een jongetje bij de sterretjes**

Leuk dit forum! Dankzij Tuttebella en Madeliefje ingelicht over het bestaan hiervan 😁

Even kort: KleineFee net als op zp, na een jaar afwezigheid weer zin om wat actiever mee te kletsen. Inmiddels 30 jaar oud en mama van 4 dochters uit 2013, 2014, 2015* en 2017 en een zoontje* van september 2018.

hoi allemaal,

ik kom hier ook meepraten. Ik vind zp op dit moment erg ongezellig en je moet teveel letten op wat je zegt daar houd ik niet van.
    ik ben mama van twee kindjes. de oudste is 2 jaar wordt in maart 3 en de jongste is nu 16 maanden. zelf ben ik 30 jaar en kan ik door ziekte moeilijk werken wat ik op dit moment dus ook niet doe.
    Mijn zp naam doet er niet echt toe vind ik.

Luca75 omdat ik me vertiept heb bij het aanmelden ;-)

Ik kan het voor je aanpassen als je wil?

• Luca75 hebben hierop gereageerd.

Manque O als je dat zou willen doen! ;-) Bedankt alvast.

• Manque hebben hierop gereageerd.

Luca75 Het lukt niet, omdat er al een Luca75 is? Heb je toevallig 2x proberen aan te melden? Dan delete ik namelijk de bestaande Luca75 en verander ik de account die je nu in gebruik hebt (Lucy75), in Luca75.

• Luca75 hebben hierop gereageerd.
            • [verwijderd]

• Bijgewerkt

[verwijderd] nu ben ik dus echt meganieuwsgierig. Heeft je naam daar toevallig 3 letters en lijkt het op een koekje?

Mop?
            Mik?

• [verwijderd]

[verwijderd] mijn God, aan hoeveel koekjes kan je denken voordat ik bij de meest voor de hand liggende kom? 🀣

Voor zover ik weet gaat degene die jij bedoelt @[verwijderd] niet komen. Die blijft op zp en verwacht dat alles overwaait. Dat is wat ik tot nu toe lees/begrijp uit haar posts.

Manque Ja dat was ik, maar ik kreeg maar geen bevestigingsmail (heb er een zooitje van gemaakt he ;-) )

• Manque hebben hierop gereageerd.
              • [verwijderd]

Hallo allemaal,

Hier ook afkomstig van de andere site, maar vooral een meelezer, wie weet hier wat actiever.....
              Ik kom uit het zuiden van het land, 32 jaar en getrouwd. Mama van 2 zonen, 4 en 2 jaar 😊 .

Compimenten voor het nieuwe forum, ziet er goed uit!

Hoi ik ben wafelijzer, zelfde nick als op ZP.
              Moeder van een zoon van bijna 11 en dochter van 9 en zwanger van een tweeling.
              Was al paar dagen lid alleen lukte niet met de mail. Nu dus wel:
              Mooi en overzichtelijk forum is het geworden!