Zal me ook nog even voorstellen . Ik ben Suzy85, net als op zp. Niet heel actief schrijvend daar. Misschien hier wel iets meer. Ik heb een dochter van ruim een jaar nu, ben 33 en hoop ook ergens een keer een tweede kindje te mogen verwelkomen.
Stel jezelf voor
[verwijderd]
Ik zit net in de namentopics te lezen en bedacht me dat ik Hummeltje (dacht ik dat het was),nog niet gespot heb. Heeft iemand haar al gezien hier?
[verwijderd]
[verwijderd] Haha ik dacht altijd dat het bewust een foto van een baarmoeder was.
ZP... Zwangerschappen.. baarmoeder..
Ik vond het wel logisch eigenlijk
[verwijderd] Ik heb haar een pb gestuurd gisteren! Nog geen reactie
Een iets andere nieuwe naam, maar deels hetzelfde en dezelfde avatar. Moeder van twee kinderen.
Hallo steenbokje hier net als op zp. Ik ben 28 bijna 29 jaar moeder van 1 dochter en gelukkig getrouwd. X
Siepie hier op zo siepie85, mooie kans om de 85 weg te halen. Niet heel actieve schrijven vooral veel meelezen en schrijven vooral in de mmm of topics daar etc.
33 jaar moeder van dochter van 2,5 en nu alweer een jaar bezig middels ivf voor een tweede, 1 missed abortion 10+ weken verder en 2 vmks. Begin volgend jaar weer verder voor een punctie en hopelijk snel weer blijvend zwanger!
mooi opgezet zo snel het forum! Voelt op een of andere manier relaxter dan zp, maar we gaan zien wat de toekomst brengt!
[verwijderd]
Leo85 hier, op ZP hetzelfde.. Mama van 2 kids, dochter van 5 en zoon van 3. Ik woon in Gelderland, ben 33 jaar. Momenteel aan het scheiden Dat was het wel wat betreft boeiende info haha
[verwijderd] oh nee, wat vervelend! Sterkte!
Eh nou op zp ben ik Luca75 en hier dus Lucy75 omdat ik me vertiept heb bij het aanmelden ;-)
[verwijderd]
Luca75 heerlijk
[verwijderd]
Hopsatee `Dank je! Gelukkig gaat het bij ons allemaal redelijk makkelijk. De kids hebben er daardoor ook weinig last van tot nu toe. Maar ben ondertussen wel toe aan een eigen plekje (wonen al bijna 6 mnd nog bij elkaar)..
[verwijderd] oei ja dan kan ik me voorstellen dat een eigen plekje welkom is! Succes!
Hoi ik ben Deesie. Even een hele andere naam. Bewust, op het ZP ben ik paar keer herkend en vond ik niet fijn, ik wil toch graag wat meer dingen kwijt kunnen. Was daar 'fanatiek lid' zoals ze dat mooi noemen.
Moeder van 4 kinderen. Jongen van 6, meisje van 3, jongen van 7 maand en een jongetje bij de sterretjes**
Leuk dit forum! Dankzij Tuttebella en Madeliefje ingelicht over het bestaan hiervan
Even kort: KleineFee net als op zp, na een jaar afwezigheid weer zin om wat actiever mee te kletsen. Inmiddels 30 jaar oud en mama van 4 dochters uit 2013, 2014, 2015* en 2017 en een zoontje* van september 2018.
- Bijgewerkt
hoi allemaal,
ik kom hier ook meepraten. Ik vind zp op dit moment erg ongezellig en je moet teveel letten op wat je zegt daar houd ik niet van.
ik ben mama van twee kindjes. de oudste is 2 jaar wordt in maart 3 en de jongste is nu 16 maanden. zelf ben ik 30 jaar en kan ik door ziekte moeilijk werken wat ik op dit moment dus ook niet doe.
Mijn zp naam doet er niet echt toe vind ik.