Rozepanda hier. Op ZP Mawaikee. Wilde Mn Nick al veranderen, en keek toevallig naar een roze slaapzak met panda’s
Moeder van dochter van6, zoon van 1 en dochter van 2 maanden
Stel jezelf voor
[verwijderd]
KleineLai, op ZP bekend als KleineLai (lol) Zal zo wel even mijn profielfoto kopiëren
Woh! Mijn complimenten @[verwijderd]! Wat een prachtige site En ik heb mijn nick meegenomen van ZP, moeder van 2 (dochter van 11 zoon van 10).
Dahlia voorheen birds86
Had er een paar gespot vanmorgen en moest toch wel even lachen hoor, maar ik mis toch echt wel dit leuke kippenhok
Ik blijf evengoed op zp want dat zit er nu eenmaal in, de verslaafde die ik ben
[verwijderd]
Dahlia heeeey, leuk dat je er ook bent!!
Haha mijn challenge failde vanmorgen al
[verwijderd]
Leuk zo'n nieuw forum, super mooi ook! Tienn, (pleeg)moeder van 4
[verwijderd]
Hahaha geeft helemaal niks, ik zou t nog geen seconde uithouden. Ik had er 6 gespot, de meeste hebben het uitstaan wanneer iemand online is dus heb t snel opgegeven. Moest toch wat want heel veel nieuwe dingen te lezen was er nu ook weer niet
Leuk!! Schuurpapier hier, net als m'n ZP naam. Het beheer is sowieso al tig keer beter, dus het wordt vast een succes!
Elise75, ook op ZP
Moeder van een dochter van 4.
- Bijgewerkt
Betsy.
Eigenlijk heet ik Maartje, maar mijn nickname is een eerbetoon aan mijn ontzettend coole oma. Die zat vroeger bij de “vrouwenbond”. Een clubje vrouwen die kletsten over kinderen, het huishouden, hun mannen, emancipatie en alles wat ze maar bezig hield. Van oudsher opgericht vanuit de kerk.
Als ik als kind bij mijn oma logeerde mocht ik mee en wat vond ik dat interessant!
Eigenlijk was het gewoon de voorloper van het hedendaagse forum....
Ik ben getrouwd, heb een dochter van 2 (Bo) en woon in Noord-Holland.
En ik ben heel blij met het nieuwe forum!
[verwijderd] mijn oudste zoon is gek van reptielen dus Salamander zou hij een geweldige achternaam vinden.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Ik ben Dasty-Queen, voorheen ook maar dan zonder streepje ertussen...
Huisvrouw, moeder van zoon van 10 jaar en dochter van 2,5 jaar!
Niet de Tienn op zp dan toch? Voordat ik nu al mensen door elkaar ga halen
[verwijderd]
Madeliefje06 ja dit dacht ik ook meteen! Maar die had geen pleegkinderen voor zover ik weet.
Dit is leuk!!!!!
Op ZP was ik meer een lezer, hier wil ik een schrijver worden!
Mijn naam is Elfya, ik heb drie dochters van 10, 7 en 5 en een klein mannetje van bijna 1 jaar. Ik kom uit De Lier (naast Delft).
[verwijderd]
Fluitenkruidje, net als op zp.
Moeder van 1 zoon (4 jaar).
In het dagelijks leven ook nog klinisch linguïst.
@[verwijderd] dank je wel! Het ziet er prachtig uit!
Jerseygirl dus. Ik heb een dochter van 1 en ben vooral een meelezer, maar ga mijn best doen om hier wat actiever te zijn.
Ik ben strandbal! Net als op zp
Wauw wat ziet het er mooi uit! Ik ben hier en op zp Lumihiutale
Missy hier!
(op zp ben ik Colour maar die naam lag me totaal niet dus even snel verandert)
Ik ben mama van 5 en 1tje daarvan mocht een speciaal jongetje zijn♡.
Liefs