[verwijderd] Jeej, je bent er!!
Stel jezelf voor
Jullie zijn er echt allemaal! Superleuk!
[verwijderd]
Manque Zo, en het werkt als een tiet! Nu nog wat trollen aantrekken en we kunnen als vanouds losgaan!
[verwijderd]
Nog steeds jessy77 en superblij dat ik jullie gevolgd ben. Zp was niet hetzelfde geweest zonder jullie! En wat ziet het er goed uit!! Superblij er mee, bedankt!
Nog steeds Robije
Hi allemaal, wat gezellig... Tijden terug was ik klaver85 en best actief, onder de naam bleekselderij las ik eigenlijk voornamelijk... Nu dus klaver..
Moeder van twee meiden van 1 en (nu nog) 2, en begin 30. Leuke parttime baan soms veels te druk, maar ga proberen weer meer mee te kletsen.
[verwijderd]
Hoi, Artemis hier
Lang lid geweest op ZP, weggegaan om verschillende redenen, en nu teruggekomen omdat ik toch wel heel nieuwsgierig ben naar het nieuwe forum.
Overigens wel altijd mee blijven lezen op ZP, verslaafde die ik ben...
[verwijderd]
Blijdorp hier!!! Maar je mag me ook Kim noemen
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Hoi, ik ben Afkr voorheen met 10tal.
Zelfde avatar
Ook ik heb het weten te vinden. @[verwijderd] wat fijn dat jij ( en je man) zich zo hebben ingezet!
Maar dus nog steeds LisbethSalander, moeder van 2, geinteresseerd in koken, bakken, minimaliseren, budgetteren en gezelligheid.
[verwijderd]
LisbethSalander ik kom even bekennen dat ik mezelf er elke keer op betrap dat ik βsalamanderβ lees
Lerana hier! Mama van E. Van bijna 3 jaar en nu 17+1 zwanger van een 2e dochtertje ( ben een alleenstaande moeder )
Ik heb het ook gevonden.
Top gedaan! @[verwijderd]
Op zp was ik Peppabig, wat ik eigenlijk een hele stomme naam vind (daarvoor een ander account)
Zoals te zien is ben ik heel slecht in het verzinnen van een gebruikersnaam
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Jeej, wat leuk dat jullie allemaal mee zijn! Ik blijf Lilium (Eerder Sue87.)
Rozepanda hier. Op ZP Mawaikee. Wilde Mn Nick al veranderen, en keek toevallig naar een roze slaapzak met pandaβs
Moeder van dochter van6, zoon van 1 en dochter van 2 maanden
[verwijderd]
KleineLai, op ZP bekend als KleineLai (lol) Zal zo wel even mijn profielfoto kopiΓ«ren
Woh! Mijn complimenten @[verwijderd]! Wat een prachtige site En ik heb mijn nick meegenomen van ZP, moeder van 2 (dochter van 11 zoon van 10).
Dahlia voorheen birds86
Had er een paar gespot vanmorgen en moest toch wel even lachen hoor, maar ik mis toch echt wel dit leuke kippenhok
Ik blijf evengoed op zp want dat zit er nu eenmaal in, de verslaafde die ik ben
[verwijderd]
Dahlia heeeey, leuk dat je er ook bent!!
Haha mijn challenge failde vanmorgen al
[verwijderd]
Leuk zo'n nieuw forum, super mooi ook! Tienn, (pleeg)moeder van 4