[verwijderd]
@imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?
@imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?
[verwijderd] @imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?
Dienden ik gepbt.
Er is zeker om je gevraagd hoor @Sdonya
Er is om heel veel van jullie gevraagd! Niet iedereen heeft misschien een PB gehad maar dat komt omdat lijstjes door elkaar gingen en niet duidelijk was of mensen die namen riepen ook de Pb's verstuurde.
Ahh leuk dat had ik dan over het hoofd gezien dames!!
Is @insomniac of hoe heette ze ook al weer ook al hier?
Nescio hier, net als op ZP!
Mijn complimenten @[verwijderd] het ziet er geweldig uit. Ook supertof dat jullie allemaal mee zijn gekomen!
Mammielove oh ja!! Die mis ik ook
Jolicoeur zelfde als op zp.
Hoi,
Ik ben LaFab! Ben moeder van 2 en kom hier ook gezellig mee kletsen!
[verwijderd] dacht ik al te zien aan je avatar
Hoi, Ansji hier, zelfde als op ZP, althans, nu niet meer aangezien ik mijn account daar opgezegd heb. Ik schreef niet heel actief mee en ben meer een lezer die het fijn vind om af en toe een mening te mogen geven/ hebben of een ervaring te mogen delen.
Ik ben getrouwd en moeder van 2 dochters, de jongste is nu 3 en oudste 5 jaar. Ik woon in Noord Brabant maar ben geboren en getogen in Zuid Holland.
Complimenten voor de site!
Jolicoeur Jeeej! jij ook hier! Hoe gaat het met je?
Kippetje88 Hi, ja gaat goed! Hoe gaat het met jou? nog veel problemen gehad verder in de zwangerschap? (ik hoop het niet)
Nikki88 Wat leuk dat je ook hier bent!!
Hey lieverd!
Love21, moeder van een zoon van 12, zoon van 4 en dochter van 2. Vooral een meelezer op zp, maar zou graag wat meer willen posten!
Jolicoeur Ik werk al die tijd al niet meer dus verveel me nu echt ontzettend hahaha! Gelukkig alweer 31 weken dus aftellen met die handel!
De cyste zit er nog steeds maar verdrukt dus geen last van...Na de bevalling eens kijken of hij er nog operatief uitmoet of niet...
Verder de bekende waggel, pis in mijn broek, kom niet meer overeind, kak m'n veter is los fase en hormonaal lontje korter dan kort...
Fijn je hier ook weer te treffen en hoever ben jij nu? (nog geen banners en ik heb dementie)
Kippetje88 ja zeker leuk hier je te treffen. Wel vervelend dat je al die tijd niet meer heb kunnen werken al is het maar iets voor de afleiding. Ik ben nu 14+5