• [verwijderd]

Sevenof9 ik haal jullie ook altijd door elkaar, damn🙈

Ik weet alleen dat de ene juf is en de ander veganist hahaha

PenK
    Ik heb mijn account nog wel en kijk af en toe nog even denk ik, maar het is niet mijn bedoeling om op twee fora heel actief te zijn. Zou alleen niet weten waarom ik mijn zp account moet laten verwijderen, vind het gemakkelijker om hem wel nog te hebben. Ook voor sommige mensen met wie ik daar contact heb die hier niet zitten.

• [verwijderd]

Micchan ja ik zag het net, zo leuk!!🎉🎉

@PenK ik heb hem nog maar ik was er de laatste tijd een beetje klaar mee. Ik lees dus wel. Ik houd hem nog even omdat we twijfelen over nog een kindje en ik wellicht dan nog daar wil lezen of posten in zwanger worden. Maar als dat hier straks al groter is nou dan blijf ik helemaal hier 😀

Sado welkom hier
    groetjes Bloem als Syane op zp

Ik ben dezelfde cactusje als op zp, alleen een andere avatar. Moeder van 2 meiden, 11 en 3, en hopelijk binnenkort zwanger van de 3e.

Hallo allemaal!

Ik was zo te lezen nog niet gemist maar hopelijk vinden jullie het leuk als ik mij ook aansluit hier! 😄 Uiteraard gewoon nog steeds onder mijn eigen zp naam 😉

@[verwijderd] ben jij inyoureyes op ZP?

Hoi 1981mama hier. Ik heet liever Suffie maar die was op zp al bezet en mijn creativiteit was op.

• [verwijderd]

PenK Ik heb voorlopig dubbel. Maar ik zag op zp dat het topic over wat je niet hardop wilt zeggen alweer opgeschoond is. Alles wat naar een ander forum kan verwijzen maar ook de gedachtes over al dan niet overstappen/op beide lid zijn wordt verwijderd. Tenzij de reactie in het voordeel van zp is, dan mag het blijven staan. Beetje flauw.

• [verwijderd]

@imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sdonya Hallo allemaal!

Ik was zo te lezen nog niet gemist maar hopelijk vinden jullie het leuk als ik mij ook aansluit hier! 😄 Uiteraard gewoon nog steeds onder mijn eigen zp naam 😉

Jawel! Je hebt pb gehad. Je werd enorm gemist!