• [verwijderd]

@imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Sdonya Hallo allemaal!

Ik was zo te lezen nog niet gemist maar hopelijk vinden jullie het leuk als ik mij ook aansluit hier! 😄 Uiteraard gewoon nog steeds onder mijn eigen zp naam 😉

Jawel! Je hebt pb gehad. Je werd enorm gemist!

[verwijderd] @imona hier al gezien? Misschien onder een andere nickname?

Dienden ik gepbt.

• [verwijderd]

Er is zeker om je gevraagd hoor @Sdonya 🙂

Er is om heel veel van jullie gevraagd! Niet iedereen heeft misschien een PB gehad maar dat komt omdat lijstjes door elkaar gingen en niet duidelijk was of mensen die namen riepen ook de Pb's verstuurde.
    💖

Ahh leuk dat had ik dan over het hoofd gezien dames!!😁

Nescio hier, net als op ZP!

Mijn complimenten @[verwijderd] het ziet er geweldig uit. Ook supertof dat jullie allemaal mee zijn gekomen!

• [verwijderd]

Mammielove oh ja!! Die mis ik ook

• [verwijderd]

Hoi,
    Ik ben LaFab! Ben moeder van 2 en kom hier ook gezellig mee kletsen!

Hoi, Ansji hier, zelfde als op ZP, althans, nu niet meer aangezien ik mijn account daar opgezegd heb. Ik schreef niet heel actief mee en ben meer een lezer die het fijn vind om af en toe een mening te mogen geven/ hebben of een ervaring te mogen delen.

Ik ben getrouwd en moeder van 2 dochters, de jongste is nu 3 en oudste 5 jaar. Ik woon in Noord Brabant maar ben geboren en getogen in Zuid Holland.

Complimenten voor de site!

• [verwijderd]

Nikki88 Wat leuk dat je ook hier bent!!

Love21, moeder van een zoon van 12, zoon van 4 en dochter van 2. Vooral een meelezer op zp, maar zou graag wat meer willen posten!