Stel jezelf voor
Is Nina Sanders hier ook al? En Blondie685?
Manque Jaaaaaa je bent er!! Ik miste je al
Ik had dit nieuwe forum helemaal gemist, dus vandaar . Dank aan @Snoopy1979 voor de pb.
- Bijgewerkt
Aloha, Debaky hier. Voor de mensen die het nog niet wisten, Debaky AKA Kippiekip neeee niet gelijk in de stress schieten, ik zal me gedragen
Anyway, moeder van twee zoons van 11 en 7 en living the good life.
Ook ik ben er weer. Wederom onder de naam Nimue. Een hartelijk dank voor de mensen die me op deze site hebben geattendeerd! Hij is erg mooi geworden, mijn complimenten.
Wat fijn dat ik jullie gevonden heb!! Wondertje1, 2 zoontjes, alleenstaand. Vaak een stille meelezer en meelever, soms een reactie of post.
[verwijderd]
Nimue fijn je bent er! Ik had gisteren op je berichtje gereageerd, maar beheer was gisterenavond 23.00 zeer snel met verwijderen.
Amdaa komt ook kijken!
- Bijgewerkt
Oh, voorstellen... Oeps
marb dus, moeder van 3 (!) dochters (daar moet ik nog aan wennen, de jongste is bijna op de kop af 2 weken oud). Twee grote dames van 9,5 en 8 en een minizusje dus.
Van dezelfde vader overigens, een vraag die ik met regelmaat krijg haha.
Oh, nog iets van achtergrondinfo: oudste heeft een (nog vrij onbekend) syndroom (https://www.kinderneurologie.eu/ziektebeelden/syndromen/PHIP.php voor zeer geΓ―nteresseerde mensen), waarbij een ontwikkelingsachterstand, verstandelijke beperking, leer- en gedrag'problemen' (woede-aanvallen vooral) horen. Middelste (ik typte natuurlijk eerst weer 'jongste') ADHD en incontinentieproblemen. Oh, en hyperhoogbegaafd aldus de kinderpsychiater (uit IQ-test kwam 127, maar zonder medicatie). Mooi klaar mee
Jongste weten we nog niet, maar zal vast ook niet gemiddeld zijn
[verwijderd]
Volgens mij nog niet!
[verwijderd] heb ze pb gestuurd en nog wat mensen
Ohjee veel andere namen voor leden. Dat word lastig hier t zelfde
Hoi hooyo shimbir hier
Sjorsje is ook present. Moeder van 2 dochters van 11 en 9 jaar en 1 zoon van 10 jaar
[verwijderd]
Is @LoeForceOne over?
stille meelezer in haar topic en zou haar graag een hart onder de riem willen steken
Hoi allemaal!
Ik ben Robijn, (Robijn89 op ZP), bijna 29 jaar en mama van 2 mooie meisjes, 1 van 3 en 1 stilgeboren in oktober 2017 na bijna 16 weken zwangerschap. Nu bijna 16 weken zwanger van hun broertje.
[verwijderd] Is @LoeForceOne over?
stille meelezer in haar topic en zou haar graag een hart onder de riem willen steken
Ze heeft wel PB gehad. Maar andere tijdzone he, ze is volgens mij nu niet online.
Ik heb iemand die graag lid wil worden maar die geen mail krijgt?? hoe kan ik haar hier krijgen lief beheer??