[verwijderd]
Volgens mij nog niet!
Volgens mij nog niet!
[verwijderd] heb ze pb gestuurd en nog wat mensen
Ohjee veel andere namen voor leden. Dat word lastig hier t zelfde
Hoi hooyo shimbir hier
Sjorsje is ook present. Moeder van 2 dochters van 11 en 9 jaar en 1 zoon van 10 jaar
Is @LoeForceOne over?
stille meelezer in haar topic en zou haar graag een hart onder de riem willen steken
Hoi allemaal!
Ik ben Robijn, (Robijn89 op ZP), bijna 29 jaar en mama van 2 mooie meisjes, 1 van 3 en 1 stilgeboren in oktober 2017 na bijna 16 weken zwangerschap. Nu bijna 16 weken zwanger van hun broertje.
[verwijderd] Is @LoeForceOne over?
stille meelezer in haar topic en zou haar graag een hart onder de riem willen steken
Ze heeft wel PB gehad. Maar andere tijdzone he, ze is volgens mij nu niet online.
Ik heb iemand die graag lid wil worden maar die geen mail krijgt?? hoe kan ik haar hier krijgen lief beheer??
Kippetje88 kan zijn dat haar mail in de spam is gekomen.
en als ze met een Hotmail account wil aanmelden, kan ze misschien proberen via een andere bijv Gmail. Blijkbaar geeft Hotmail wat problemen.
Kippetje88 Ik kreeg wel een mail maar toen ik op de link klikte gebeurde er niets. Ik kan echter wel gewoon tikken hier. Misschien is dat bij haar ook zo? En hier kwam hij inderdaad ook binnen in de spam folder.
Kippetje88 hoe kan ik haar hier krijgen lief beheer??
Wat is haar gebruikersnaam, dan kijk ik of ik het even handmatig kan doen.
Ik ben ook maar een kijkje komen nemen hoor, het forum ziet er goed uit @[verwijderd]!
Ik ben Lunarosa, 37 jaar alweer en (pleeg)moeder van 3 jongens.
@paula1984 ik zag dat je vroeg of ik Bosi333 ben....klopt inderdaad. Ik heb hier een andere naam genomen. Wilde ik al heel erg graag.
Hier Pinkblossom net als op zp!
Liefwolkje net als op zp 18 weken zwanger van een eeneiige meisjestweeling
Mississippi welkom buurvrouw
Om het makkelijk te houden, gewoon fafa weer
Inclusief schaapje