Ik ben, net zoals op ZP, Indire. Lees daar vooral, ga eens kijken of ik hier wat meer van me durf te laten zien 😁

Mississippi ook present ☺️ Mama van 3 dochters en hopelijk komt daar nog een vierde kindje bij πŸ™ƒ woonachtig nabij Rotterdam.

Ik meld me ook aan hier, op zp een meelezer.
      Hier ga ik proberen (en durven😏) om mee te schrijven.
      Ik ben Nelleke dus, 3 kinderen van 9, 6 en 2.

• [verwijderd]

Vind ik ook! Lekker meeschrijven hoorπŸ‘πŸ‘πŸ‘

Is Debaky ook mee gekomen? Of had die weer allemaal kritiek? πŸ˜…
        Ik heb Aszz en Jinxx nog PB gestuurd, maar geen idee of dat gelezen is voor de site uit de lucht ging.

iMoeder Had het idee dat Aszz niet mee zou gaan naar hier nav een post van haar. Kan even niet precies herinneren wat erin stond. Hopelijk komt ze toch. Vond haar altijd leuk.

Is Micchan ook over?

• [verwijderd]

Madeliefje06 Jaaa Micchan vind ik echt een aanwinst voor hier.

• [verwijderd]

Indire ja leuk, doen!

• [verwijderd]

Madeliefje06 @iMoeder

Dat idee kreeg ik ook, Aszz vond het volgens mij nogal kinderachtig om een heel nieuw forum aan te maken, alleen omdat we het niet eens waren met beheer... Ben bang dat we die hier inderdaad niet gaan zien helaas

[verwijderd] Micchan had ik ook een pb gedaan πŸ˜‰

Zoals jullie lezen heel veel achter de schermen omdat ik bang was dat zp beheer me een ban zou geven πŸ˜‰

He He, het is mij ook gelukt. Ik had mij gisterenmorgen al via mijn werkmail aangemeld maar daar kreeg ik geen verificatiemail ook niet via de spam. Nu maar weer via een vaste computer. Ik was Nataly1972 en nu dus Luenlana. 46 jaar en moeder van 2 jongens die 6 en 9 jaar zijn.

[verwijderd] alleen omdat we het niet eens waren met beheer...

Het is een aanleiding geweest voor ons om iets te starten, maar het is niet het uiteindelijke doel geweest om ZP dwars te zitten. Ik vind wrok sowieso geen fijne basis voor het creΓ«eren van iets nieuws. Het was meer de realisatie dat er (bij mij althans) een onvervulde behoefte was en dat ik daar actie op wilde uitzetten. Omdat ik zag dat die wens voor een andere invalshoek door meer mensen gedragen werd, ben ik zo opportunistisch geweest om dit actie-moment te gebruiken.

• [verwijderd]

Snoopy1979 oh niet onder haar oude naam dan. Kan ik in ieder geval niet vinden.

Jawel, nog steeds onder Marchella! Ze reageerde als een van de eersten in dit topicπŸ™‚