[verwijderd]
Madeliefje06 Jaaa Micchan vind ik echt een aanwinst voor hier.
Madeliefje06 Jaaa Micchan vind ik echt een aanwinst voor hier.
Indire ja leuk, doen!
Dat idee kreeg ik ook, Aszz vond het volgens mij nogal kinderachtig om een heel nieuw forum aan te maken, alleen omdat we het niet eens waren met beheer... Ben bang dat we die hier inderdaad niet gaan zien helaas
iMoeder geen idee maar heb Debaky wel een pb gedaan.
[verwijderd] ik had nog wel een pb gestuurd nav die post. Dus wie weet komt ze toch wel.
Madeliefje06 Is Micchan ook over
Yep!
[verwijderd] Micchan had ik ook een pb gedaan
Zoals jullie lezen heel veel achter de schermen omdat ik bang was dat zp beheer me een ban zou geven
[verwijderd] oh niet onder haar oude naam dan. Kan ik in ieder geval niet vinden.
[verwijderd] Echt!!??? Vind ik leuk.
He He, het is mij ook gelukt. Ik had mij gisterenmorgen al via mijn werkmail aangemeld maar daar kreeg ik geen verificatiemail ook niet via de spam. Nu maar weer via een vaste computer. Ik was Nataly1972 en nu dus Luenlana. 46 jaar en moeder van 2 jongens die 6 en 9 jaar zijn.
[verwijderd] alleen omdat we het niet eens waren met beheer...
Het is een aanleiding geweest voor ons om iets te starten, maar het is niet het uiteindelijke doel geweest om ZP dwars te zitten. Ik vind wrok sowieso geen fijne basis voor het creΓ«eren van iets nieuws. Het was meer de realisatie dat er (bij mij althans) een onvervulde behoefte was en dat ik daar actie op wilde uitzetten. Omdat ik zag dat die wens voor een andere invalshoek door meer mensen gedragen werd, ben ik zo opportunistisch geweest om dit actie-moment te gebruiken.
Snoopy1979 oh niet onder haar oude naam dan. Kan ik in ieder geval niet vinden.
Jawel, nog steeds onder Marchella! Ze reageerde als een van de eersten in dit topic
Manque
Snap ik! Maar ik vind het stiekem toch wel mooi dat zp nu in de stress schiet. Hopelijk leren ze er wat van in de toekomst, en zullen ze zich transparanter en positiever gedragen naar hun leden toe. Want die verdienen dat, ook al weten ze het misschien zelf niet
Wat niet wegneemt dat ik het hier heel fijn en positief vind, dus ik blijf hier zeker hangen.
[verwijderd] Marchella heb ik gespot, maar Micchan nog niet! Niet dezelfde toch? Of heb ik iets gemist?
Debaky heeft een grote mond maar een klein hartje. Die komt wanneer zij er klaar voor is denk ik
[verwijderd] maar is @[verwijderd] dan Micchan?? Nee toch?
1986Lynn Fenne, is al wel lang geleden hoor!
Wauw , gaaf forum! Hier dus Musti. Dit was ook mijn recentste nickname op ZP. Daarvoor 10 jaar onder een andere nickname geschreven
Toch ook maar hier aangemeld, op zp schrijf ik toch maar in 1 topic mee.
Verder lees ik vooral (en heb dus heel de heisa meegevolgd ) maar hier wil ik actiever worden.
Op zp als SaartjeZ, na een paar jaar te zijn weggeweest. Daarvoor was ik er onder een andere naam en ik was eigenlijk niet van plan terug te komen.
Tot het na 3 jongens toch weer begon te kriebelen, dus nu zijn we bezig voor een vierde kindje en is een forum toch wel weer erg fijn
[verwijderd] Niets bijzonders..
Sorry voor de teleurstelling.