Hoi, ik ben Lynn (bijna 32 jaar), moeder van 2 jongens (2 jaar en 5 weken). Woon in het Oosten van het land. Was al lange tijd lid op ZP, maar ga graag mee naar dit forum.

• [verwijderd]

1986Lynn ah tof! Ik heb jou altijd onthouden omdat jij de naam van mijn dochter ooit geopperd hebt, dus je blijft een beetje speciaal 😁

Ik ben Sammie2002 ( ook op zp ) 44 jaar en moeder van een zoon van 9 . Ik was vooral een meelezer op zp maar door dit mooie forum enthousiast geworden en wil graag ook graag met jullie mee kletsen ! πŸ€—

Lisa2 hier, op zp ook Lisa2 om het makkelijk te houden. πŸ˜€ Geen idee of ik eigenlijk herkenbaar ben, want zoveel post ik niet.

@[verwijderd] en @LucP , wat ontzettend knap dat jullie dit zo snel van de grond hebben weten te krijgen. Ben onder de indruk,

Ik hoorde dat er naar mij gevraagd werd? πŸ˜›
      Eigenlijk wel erg, dan lul ik teveel hoor πŸ˜‰

Maar ik ben dr weer, ik had er op zp niks van mee gekregen die hele ellende. Maargoed; ik ben dr πŸ˜›

En nog voorstellen;
      Bubblez, niet mn echte naam πŸ˜ƒ mn hond heet zo. Mama van 2 mooie icsi kindjes, een zoon van bijna 2 en een dochter van nu 4 weken.
      Ik woon in het noorden van het land, randje friesland overijssel. 28 jaar jong, getrouwd en samenwonend met mn 26 jarige man πŸ™‚

Bloem haha ik heb aardig wat pb's gestuurd. Nog niet klaar maar ja nu zp down en ook nog een leven buiten fora πŸ˜πŸ˜‚

Hopsatee Denk er goed over na.... zegt de mama die na 2 het gezin niet compleet vond. Voelde echt niet compleet. En die het nu soms overcompleet ervaart met 3. Wel zonen....misschien dat dat het ook is... haahaha

Bloem haha oh jee ik heb al twee zonen dus de kans op een derde zoon schijnt dan nog groter te zijn he 🀣

• Bloem hebben hierop gereageerd.

Is pimpelmeesje er eigenlijk ook? Leef zo enorm met haar mee. Hoop dat als zp leegloopt ze hier de steun kan halen die ze ongetwijfeld nodig heeft.

[verwijderd]
              oohh wat leuk zeg, ik weet niet meer welke haha, want ik opper graag opties ☺️ Kun je een hint geven

Hopsatee haha oh jee ik heb al twee zonen dus de kans op een derde zoon schijnt dan nog groter te zijn he

Klopt.... echt 80% of zo... zei de echoscopiste ook tegen ons toen ze bij de derde het geslacht had gezien... en toen bleek het weer een jongetje te zijn 😁

LisbethSalander heb haar wel een pb gedaan met de link naar deze site. Maar geen idee of ze die heeft gehad nu zp plat ligt. Ik krijg altijd een mail bij pb, hopelijk zij (en nog wat andere leden die ik een pb heb gestuurd ook).
                Bedenk net dat ik jou ook een pb had gestuurd πŸ˜‰

Snoopy1979 fijn dat je pimpelmees hebt gepbt!
                  En wat lief dat je mij ook een pb hebt gestuurd. Vraag me altijd af in hoeverre ik β€œbekend” ben op een forum.☺️

LisbethSalander nou ik ben bang dat ik er heel veel vergeten ben, zo sneu, maar hopelijk kan ik weer verder zoeken als zp het weer doet. Ik ben gewoon topics door gaan scrollen en heb iedereen waarvan ik vond dat ze hiernaartoe moesten komen een pb gestuurd πŸ˜ƒ