Ik ben maantje14 op zp Maan14. Bedankt voor het aanmaken van het nieuwe forum. Het ziet er in zo een korte tijd heel netjes uit.

• [verwijderd]

[verwijderd] Die zat weer aan de wijn πŸ˜…

Tuttebella dus, ook op zp. 29 jaar. Moeder van 4 dochters, bezig voor nummer vijf (dat hoeft niet persΓ© een dochter te zijn trouwens, jongetje zouden we ook best leuk vindenπŸ˜‹)

Hoi allemaal.

Wat een mooi en overzichtelijk forum!

Ik ben Jute (op zp ook), heb 1 dochter zij is geboren in 2011.
    Op zp ben ik vooral een lezer, ik wil proberen hier meer te gaan meeschrijven.

Luuz hier. Op het andere forum dezelfde Nick. Wel zo makkelijk 🀣
    mee hebben drie kinderen van 8, 6 en 3.

Mamak79 op t andere forum. Vnl meelezer, moeder van een zoon van 6πŸ’™

Yo... Ik ben er ook.
    Voorheen op zp RoGiJuLi..... hier aangepast naar RoGiJuLiRi πŸ˜„ πŸ˜‚ op fb was wel te lezen waarom 🀣

Hallo ik ben jetje. Niet mijn echte naam. Ik heb een dochter van 8 een zoon van 6 en nog een dochter van 2. Op zp was ik vooral een meelezer.

• [verwijderd]

[verwijderd] Die zat weer aan de wijn πŸ˜…

Dat ik dat zelf niet bedacht had πŸ˜‚
      Leuk trouwens dat jullie nu echt voor een vijfde gaan, ik duim stiekem voor een jongetje πŸ˜ƒ

Hier Elena22. Zelfde als op zp. Moeder van 2 jongens (8 en 3 jaar).

Hoi, hier verw8, op zp ook Verw8. Moeder van 7 kids en mss in de toekomst nog een nr 8 πŸ˜‡

was ff uitvogelen hoe op het nieuwe forum terecht te komen omdat zp alles verwijderd/aangepast had. Maar na wat pb sturen toch gelukt!!

super gedaan deze nieuwe site, petje af!!

Betsy goh wat flauw om dat helemaal te verwijderen! Terwijl je nog zo algemeen was...

• Betsy hebben hierop gereageerd.