Snoopy1979 Ik ben er ook! Hoop dat er nog meer bekende forummers meekomen. En ik zal ook wel op zp blijven denk ik. Ik ben dus Snoopy1979, moeder van 2 dochters van 10 en 8 jaar.
Ajeto A je to meld zich.! Ik heb mijn ZP naam maar meegenomen, om het lekker overzichtelijk te houden. 😃 @[verwijderd] goed bezig.!!
Manque Betsy Ik mis iMoeder ook nog. Die was ook wel in voor een nieuw forum toch? Ik heb haar op ZP ook niet online gezien. Misschien heeft ze dit gewoon even gemist.
Manque [verwijderd] Is luuz hier ook? Je kunt in de zoekbalk ook zoeken op gebruikersnaam. Ik weet alleen niet of ze haar oude naam weer heeft. En of ze hier überhaupt is.
[verwijderd] [verwijderd] Die zat weer aan de wijn 😅 Tuttebella dus, ook op zp. 29 jaar. Moeder van 4 dochters, bezig voor nummer vijf (dat hoeft niet persé een dochter te zijn trouwens, jongetje zouden we ook best leuk vinden😋)
NeverGiveUp2018 Hoi! Niet super actief op zp maar wel mee verhuist onder zelfde naam. Knap werk verricht zeg!
[verwijderd] Pantoffelheldin hier !! ( zelfde als op zp) Ik ben 29 en mama van 2 zoontjes Mooi overzichtelijk forum geworden
SYRV Ik ben ook van de partij! Op zp SYRV en hier dus ook. Mama van 2 + 2 bonuskids! Complimenten @[verwijderd] en man! Ziet er echt super uit en onvoorstelbaar hoe snel jullie dit voor elkaar hebben gekregen 👍🏻
[verwijderd] Ik ben Shades en was dat op ZP ook. Wat geweldig dat er al zo veel leden zijn hier! Complimenten aan @[verwijderd] en @LucP . Wauw!