[verwijderd] Was vooral een meelezer, die af en toe in het toetsenbord kroop. Eerste wat ik deed vanmorgen.... Dit forum checken. π
[verwijderd] Hoi, ik ben ook meegekomen. Ik ben Wenda. Was ik op ZP ook. Ik ben moeder van 3 kinderen. Een zoon van 4, een zoon van 2 en dochter word donderdag 1.
MariMari MariMari hier, moeder van een zoon van net 7...meer lezer dan tikker maar wie weet, moet nog wel even de weg vinden hier maar eerste indruk is goed...mijn complimenten π
Djoess Ik ben ook overgekomen van zp. Daar was ik Djoess en hier dus ook. Ik ben moeder van een dochter van 4 en in april ben ik uitgerekend van de tweede dochter ππ
[verwijderd] Hopsatee Kan jij haar een PB sturen? Ik heb net gevraagd om mijn account te verwijderen en dat hebben ook echt dezelfde seconde gedaan + topic verwijderd π
nizzie86 Joehoe, nizzie86 hier! Met dezelfde avatar, zodat het lekker overzichtelijk blijft. π @[verwijderd] en @LucP, dank voor jullie harde werk! ππΌ Edit: Ik ben 32, woon in een grote stad in het midden van het land en ben vandaag 34 weken in verwachting van mijn eerste kindje!
Robije Zal mij dan ook maar even netjes voorstellen. Robije, 36, geregistreerd partnerschapt, moeder van 2 meiden van 10 en 4. Las op zp meer mee maar wil dat hier ook veranderen.
Flamingooo Zelfde nick en zelfde avatar om het makkelijk te houden. Moeder van een dochter uit oktober 2017 𧑠en nu ruim 7 weken zwanger van nr. 2 πΆπΌ. Echt super top gedaan @[verwijderd] en @LucP!
Piep2016 Piep2016 hier net als op zp, was al even aan het zoeken maar kon niks gevonden krijgen uiteindelijk getipt via pb π 38 en moeder van 2 kinderen en 2 bonuskinderen...
Pirouette Hoi allemaal, op ZP las ik voornamelijk mee. Probeer hier wat meer mee te schrijven. Ik ben 27 jaar en moeder van een dochter van 2
reckless Hoi! Hier reckless, net als op zp. Moeder van 2 zoons ( april '13 en maart '15) en woon samen met mijn vriend, zoons, 2 katten en 2 goudvissen in het oosten van het land. Het ziet er hier supergoed uit, complimenten!
Simba1992 Hoi! Ik ben Simba1992 net als op ZP. Wat knap van degene die dit nieuwe forum heeft gemaakt. Good job, ziet er goed uit!
Bloem Devilschase He gelukt! Je had mijn pb (op zp was ik Syane) dus gehad. En nog voor de site ZP dichtging wegens groot onderhoud gelukt om te lezen en over te stappen π
marb Haha ik bedacht trouwens hoe grappig ik het zou vinden om me onder de nick van iemand anders te registreren π€£