[verwijderd] Hoera, je bent er weer! Ik dacht deze week nog aan je, ook omdat @Trees weer terug is, in het kader van 'mensen van wie ik hoop dat ze nog eens terugkeren'.

Welkom terug @[verwijderd]!

• [verwijderd]

Tantetil wij hebben sinds de zomer een poesje. In het asiel hadden ze haar Matilda genoemd, wij noemen haar vaak Til of tante Til. Hedaardoor de afgelopen maanden regelmatig aan je gedacht ^^

4 dagen later
    3 maanden later

Hoi allemaal,
    Ik ben nieuw hier. Moeder van 1 zoon en 2 pleegkinderen. Vrouw van de liefste man ter wereld (tja ik ben bevooroordeeld 😉😅).
    Ik vind her fijn om wat ervaringen te lezen en op te doen over allerlei zaken rondom het gezin. En wie weet kan ik ooit iemand helpen met mijn ervaring of advies.

Bloem
      Al een tijd geleden was ikmop zoek naar antwoorden rondom de ontwikkeling van onze zoon (helaas nog geen antwoorden gevonden). Door wat verschillende Google activiteiten ben ik op verschillende fora terechtgekomen. Meegelezen zonder account, maar de meeste zijn zo groot en is de sfeer niet altijd even fijn. Hier vond ik dat anders. Klein en overzichtelijk en wat vriendelijker van toon. Dus een account aangemaakt 😁🙃