Trees omg youβre back! Love it.
Stel jezelf voor
Sevenof9 wat leuk dat je de opleiding bent gaan doen. Hoeveel jaar is het? Van een wat andere orde maar door jou kwam ik ooit in aanraking met barefoot schoenen. Ik draag nu al ruim een jaar enkel nog barefoot schoenen. Afgelopen jaar heb ik de opleiding tot buitenpsycholoog afgerond. Deze is afgeleid van de wandelcoach opleiding, die heb jij volgens mij ook ooit gevolgd toch?
Trees oja, zo'n cursus heb ik ook gedaan, dat was een toelatingseis om de opleiding te mogen volgen. Wat goed dat je oefeningen hebt omgebouwd, dat wil ik ook gaan doen! En voor nu gebruik ik het op mijn werk, ik ben een jaar geleden bij een nieuwe baan gestart waar ik jongeren met een afstand tot de arbeidsmarkt coach. Is heel erg leuk en mijn baas betaalt mijn opleiding
[verwijderd]
Hallo
Weer terug van weg geweest. Even afstand nemen heeft me goed gedaan. Hoe is het met jullie?
Groetjes, Appelsap
[verwijderd] Joehoe Appelsap! Welkom terug! Hoe gaat het met je?
[verwijderd] Hey, welkom terug
[verwijderd] Welkom terug!
[verwijderd] Hey welcome back! Fijn je terug te zien!
[verwijderd] Welkom terug!
[verwijderd] welkom terug!
[verwijderd]
Bedankt allemaal!
Het gaat redelijk goed met mij.
Mijn zoon heeft inmiddels hulpverlening en hier hebben we vooralsnog niks aan. Hij staat op de wachtlijst voor een therapie.
Met mijn gezondheid gaat het ook niet top. Maar het afgelopen jaar heb ik geleerd om beter voor mezelf te zorgen, zowel fysiek als mentaal. Daardoor kan ik zeggen dat het goed gaat (endat ik inmiddels bijna 13 kilo lichter ben).
Dus ja, het leven loopt zoals het loopt en we maken er het beste van
[verwijderd] welkom terug. Ik dacht laatst nog aan je.
[verwijderd] Hoera, je bent er weer! Ik dacht deze week nog aan je, ook omdat @Trees weer terug is, in het kader van 'mensen van wie ik hoop dat ze nog eens terugkeren'.
[verwijderd]
[verwijderd] leuk, welkom terug!!
Welkom terug @[verwijderd]